Inlägg från: Maddisen80 |Visa alla inlägg
  • Maddisen80

Vi från SKÅNE som vill träffa nya vänner

Hej jag bor i landskrona men är från Timrå och jag är 30 år och jag har inga barn men jag tycker om barn

• Maddisen80
    norgesessan skrev 2011-06-20 20:27:09 följande:
    Vilka här i Malmö/nära malmö är ca. 30-32 år?
    Hej jag bor ganska nära malmö bor i landskrona
  • Maddisen80
    mymy skrev 2011-06-25 16:03:12 följande:
    Hoppas ni alla hade en fantastisk kväll igår!
    Vi var hos bekanta till min älskling och jag var lite orolig för det, men det visade sig att de var helt normala och vanliga människor..:) Hoppas på mer umgänge med dem. Har ju inte så många att umgås med så det är aldrig fel med bekanta..:) Vi hade en fantastisk kväll med mycket god mat och många goa skratt. Alkoholfritt för min del såklart, vilket det kanske hade varit även om jag inte varit gravid då jag knappt dricker alkoholhaltiga drycker..:) Vi tog en liten promenad, de flesta badade i deras pool (38 grader!!) och umgicks. Ska snart hämta hem hjärtat, vi fick åka dit i 2 bilar igår men så bestämde karlarna sig för att se Formel 1 och ta ngn öl så jag får åka o håämta honom snart. Ikväll blir det Pizza till mat och soffläge är vad som gäller resten av kvällen sen..:) Hoppas det kommer ngn bra film!
    Hej jag var hos min morfar igår på sjukhuset i sundsvall vi satt ute och fika med honom han har ju fått stroke
  • Maddisen80
    mymy skrev 2011-06-29 07:31:52 följande:

Åååh så nervös jag är nu känner jag...:))) Det är ju en "hemlighet" att vi gifter oss idag men jag vill skrika ut det för hela världen..:) Denna klänning ska jag ha i alla fall.

Grattis i efterskott till giftemålet hoppas att ni hade de trevligt och fint väder.
  • Maddisen80
    mymy skrev 2011-07-01 08:32:41 följande:
    Så, då var man fru nu då!
    Allt gick bra även om det tog tid innan jag fick tag på minstingarna, som var hos sin pappa.... De kom en halvtimme före vi skulle vigas men jag hann göra i ordning dem och berätta överraskningen, för de visste ju inget..:)
    Vi fotades i trädgården sen, stora flickan fotade oss med sin kamera. Bifogar en bild så ni får se.
    Brev skickades till anhöriga och telefonen gick varm igår kan ni tro..:)
    Hej vilken fin bild ,ni verka ha haft fint väder
  • Maddisen80

Välkomna alla nya,  jag har inte kunnat skrivit så mycket för jag har varit i timrå och kom hem i måndags

• Maddisen80
    MammaLi skrev 2011-07-01 21:48:57 följande:

Hoppas att jag också får vara med här. Är från Helsingborg.

Välkommen hit hoppas att du kommer att trivas här med oss i detta härliga gäng
Svar på tråden Vi från SKÅNE som vill träffa nya vänner