• Anonym (Mellanskåne)

Vi från SKÅNE som vill träffa nya vänner

Här kan vi som bor i Skåneregionen träffa nya vänner. Om du skriver anonymt, skriv gärna ort eller liknande som tillfällig signatur så att det blir lättare att skilja oss åt om vi blir flera anonyma Solig

• Svar på tråden Vi från SKÅNE som vill träffa nya vänner
  • VårtLillaMirakel

Jag är en 28-årig tjej från skurup!

En sambo, en dotter på 13 månader och tre katter har jag.

Är förldraledig just nu.

• Anonym (Bor i Sireköping)
    VårtLillaMirakel skrev 2011-06-20 17:46:34 följande:

Jag är en 28-årig tjej från skurup!

En sambo, en dotter på 13 månader och tre katter har jag.

Är förldraledig just nu.

Jag gick på lantbruksskolan

• Anonym (Hörby)

Jag älskar att baka. Tycker om att baka kakor och bullar, bröd ja egentligen det mesta. Även desserter tycker jag om att göra. Tyvärr kan jag inte äta det för tillfället då jag går på diet men baka det gör jag i massor. Desto mer till familjen att äta. Brukar även ge bort en del till mamma och svärmor.

EmmaK: Jag hade nog också lyckat få mannen till att gå med på min inredning men det får vänta tills vi köper hus. Trivs du i Osbyholm? Vi tittar lite på hus åt det hållet. Vi vill bo nära Hörby då barnen går på dagis här och mannen jobbar. 

• norgesessan

Jordgubb, var i Malmö bor du?

Angelina, Januari 2013 är jag klar!!

Emil 25/1-03, Jonathan 26/9-05 och Isabelle 2/2-09.
  • Jordgubbarmeglass
    norgesessan skrev 2011-06-20 18:25:41 följande:

Jordgubb, var i Malmö bor du?

Angelina, Januari 2013 är jag klar!!

Bor i Fosie :)
    Vart bor du?
  • Anonym (snart Höör)

Hej svejs!

Hoppar in här i tråden,verkar vara trevligt här!

Jag är 32 år och bor med min man och dotter på drygt 2,5 år utanför Eslöv. Vi har köpt hus i Höör och kommer börja flytta in nästa månad. Känner ingen alls i Höör så det hade varit roligt om jag kunde hitta någon här!

• bonäslina
    Afrodite86 skrev 2011-06-19 09:44:46 följande:
    vad kul att ni har startat en sådan här tråd =)

jag e ifrån början från lund men har flyttat till kristianstad i januari och blivit sambo.

Hade varit kul att lära känna nya vänner, tanken på hur många som försvunnit ur ens liv den senaste tiden. Min närmsta vän ska snart flytta till london med så. Känner mej lätt ensam här uppe i kristianstad för känner inte så många här.
    hej hej här e en 2 mil från k-stad....
  • Anonym (Mellanskåne)
    Anonym (snart Höör) skrev 2011-06-20 18:52:56 följande:

Hej svejs!

Hoppar in här i tråden,verkar vara trevligt här!

Jag är 32 år och bor med min man och dotter på drygt 2,5 år utanför Eslöv. Vi har köpt hus i Höör och kommer börja flytta in nästa månad. Känner ingen alls i Höör så det hade varit roligt om jag kunde hitta någon här!

Bor inte i Höör men i Hörby vilket är nära. Vi är lika gamla du och jag, känns lite kul med någon i något sånär samma ålder även om åldern bara är en siffra. Berätta gärna mer om dig själv om du vill
  • Anonym (snart Höör)
    Anonym (Mellanskåne) skrev 2011-06-20 19:19:38 följande:
    Bor inte i Höör men i Hörby vilket är nära. Vi är lika gamla du och jag, känns lite kul med någon i något sånär samma ålder även om åldern bara är en siffra. Berätta gärna mer om dig själv om du vill

Vad roligt!
    Då ska vi se vad jag kan hitta på om mig själv!

Jag kan ju berätta att jag jobbar som undersköterska inom hemvårdetn i Lund i vanliga fall men nu har jag gått på HP eftersom vårt andra barn kommer i skiftet mellen juli/aug. Jag gillar att laga mat och baka,var ute med familjen och våran hund i naturen. Det var lite om mig!

Svar på tråden Vi från SKÅNE som vill träffa nya vänner