Vi från SKÅNE som vill träffa nya vänner
Här kan vi som bor i Skåneregionen träffa nya vänner. Om du skriver anonymt, skriv gärna ort eller liknande som tillfällig signatur så att det blir lättare att skilja oss åt om vi blir flera anonyma
Här kan vi som bor i Skåneregionen träffa nya vänner. Om du skriver anonymt, skriv gärna ort eller liknande som tillfällig signatur så att det blir lättare att skilja oss åt om vi blir flera anonyma
Jag är en 28-årig tjej från skurup!
En sambo, en dotter på 13 månader och tre katter har jag.
Är förldraledig just nu.
Jag är en 28-årig tjej från skurup!
En sambo, en dotter på 13 månader och tre katter har jag.
Är förldraledig just nu.
Jag gick på lantbruksskolan
Jag älskar att baka. Tycker om att baka kakor och bullar, bröd ja egentligen det mesta. Även desserter tycker jag om att göra. Tyvärr kan jag inte äta det för tillfället då jag går på diet men baka det gör jag i massor. Desto mer till familjen att äta. Brukar även ge bort en del till mamma och svärmor.
EmmaK: Jag hade nog också lyckat få mannen till att gå med på min inredning men det får vänta tills vi köper hus. Trivs du i Osbyholm? Vi tittar lite på hus åt det hållet. Vi vill bo nära Hörby då barnen går på dagis här och mannen jobbar.
Jordgubb, var i Malmö bor du?
Angelina, Januari 2013 är jag klar!!
Jordgubb, var i Malmö bor du?
Angelina, Januari 2013 är jag klar!!
Södra Innerstan
Hej svejs!
Hoppar in här i tråden,verkar vara trevligt här!
Jag är 32 år och bor med min man och dotter på drygt 2,5 år utanför Eslöv. Vi har köpt hus i Höör och kommer börja flytta in nästa månad. Känner ingen alls i Höör så det hade varit roligt om jag kunde hitta någon här!
Hej svejs!
Hoppar in här i tråden,verkar vara trevligt här!
Jag är 32 år och bor med min man och dotter på drygt 2,5 år utanför Eslöv. Vi har köpt hus i Höör och kommer börja flytta in nästa månad. Känner ingen alls i Höör så det hade varit roligt om jag kunde hitta någon här!
Vad roligt!
Då ska vi se vad jag kan hitta på om mig själv!
Jag kan ju berätta att jag jobbar som undersköterska inom hemvårdetn i Lund i vanliga fall men nu har jag gått på HP eftersom vårt andra barn kommer i skiftet mellen juli/aug. Jag gillar att laga mat och baka,var ute med familjen och våran hund i naturen. Det var lite om mig!