Vi från SKÅNE som vill träffa nya vänner
Här kan vi som bor i Skåneregionen träffa nya vänner. Om du skriver anonymt, skriv gärna ort eller liknande som tillfällig signatur så att det blir lättare att skilja oss åt om vi blir flera anonyma
Här kan vi som bor i Skåneregionen träffa nya vänner. Om du skriver anonymt, skriv gärna ort eller liknande som tillfällig signatur så att det blir lättare att skilja oss åt om vi blir flera anonyma
Hörby: Ja det börjar bli jobbigt med allt pendlande spec när dottern inte vill sitta still i vagnen på bussen och bilen kan jag i te ta varje gång.
Dottern förstår inte att hon ska få en lilla syster ännu (är bara 16 mån)
Men hon pekar ofta på magen och säger bebis ;)
Hur gamla är dina döttrar?
Hur långt har du kvar att plugga?
Ok. Det ligger mellan svalöv och Tågarp. Men jag är från Landskrona från början.
Det ska stå Sireköpinge men jag vet inte hur jag rättar till det.
Ok. Det ligger mellan svalöv och Tågarp. Men jag är från Landskrona från början.
Det ska stå Sireköpinge men jag vet inte hur jag rättar till det.
Haha ok :)
Jag jobbar min sista dag på onsdag.
Nej vi ska inte ta reda på det denna gången heller. Men jag tror att det blir en pojke, har samma känsla som första gången.
Ja vi bor i ett hus som är delat i två, men vi hyr det bara av bonden som äger husen här som tillhör säteriet.
Ni som bor i Hörby har ni era barn på dagis? Vilket dagis i så fall?
angelica79: hej, bor i lund, så inte så långt ifrån. Är också pysslig av mig, älskar film o är alltid med på en bra diskussion :)