Anonym (Mellanskåne) skrev 2011-06-19 01:07:08 följande:
Har setat en bra stund och försökt komma på vad SRF står för? (jag får säkert skämmas när du säger det då jag inser att jag självklart borde fattat
).
Vad tråkigt att höra att du legat på sjukhus, inget allvarligt hoppas jag.
Jag älskar också att gå på konsert men det blir inte lika ofta numera, speciellt inte sedan jag blev tvåbarnsmamma för 9 månader sedan.
Spännande jobb du hade
Hoppas du inte känner att du behöver oroa dig på ett bra tag inför jobb efter föräldraledighet.
Jag är själv föräldraledig just nu och kommer vara det ett bra tag till, annars jobbar jag som sjuksköterska.
Swedenrock festival:D Så inte behöver du skämmas.......vi har åkt dit varje år för musik,öl och massa mys:D Gillar att det är lit ehögre ålder där och inte lika svinigt som många andra festivaler.
Nä inget allvarligt, dem var orolig att han ville komma ut för tidigt, men det lyckades stoppa det så ni sitter jag här o vill inget annat än att han ska komma ut:) Nu går man väl över tiden ist!
Ja men det böir ju så, plus att det blir ju dyrare o dyrare, så ibland får man prioritera om eller välja sina konserter med omsorg. Men då förstår jag att ni ser extra mycket fram meot metallica.
Får säga grattis i efter skott:D Fick ni tvillingar eller var det ert andra barn?
Haha visst har jag:D Aldrig tråkigt på jobbet hehe, trivdes skit bra, men är tyvär ingen blommstrande affärside i dagens sammhälle! Nä jag ska försöka lägga oron på hyllan ett tag, får ta det då det blir aktuellt helt enklet! Tur att karln är tät *höhö.....not*
Oki mysigt:) Jag längtar så efter min bebis! Vad har du annar sför intressen då? förutom musik:)