Vi från SKÅNE som vill träffa nya vänner
Här kan vi som bor i Skåneregionen träffa nya vänner. Om du skriver anonymt, skriv gärna ort eller liknande som tillfällig signatur så att det blir lättare att skilja oss åt om vi blir flera anonyma
Här kan vi som bor i Skåneregionen träffa nya vänner. Om du skriver anonymt, skriv gärna ort eller liknande som tillfällig signatur så att det blir lättare att skilja oss åt om vi blir flera anonyma
Skuggan välkommen hit hoppas att du kommer att trivas med oss
Tack tack det tror jag säkert
Trevligt med en Kävlingebo Har all vår släkt i Lödde och Kävlinge.
Var ni på cirkusen i lördags? Vår tjej var där med mormor och hade jättekul
Nej vi hoppade den. Moa är inte så intresserad av cirkus längre. Det avtog efter de haft det som ämne ett helt år på dagis.
Hade det varit prinsessor hade det varit en annan femma
Jag kommer från Malmö ursprungligen och har bott här i Kävlinge sedan 2004 men det känns som jag alltid bott här och saknar inte storstan alls.
skuggan: Jag har en också en prinsesstokig tjej här hemma
Idag fyller sonen 9 år, tiden går så fort. Har mycket att fixa med i dag, tårta och kakbak o jag vet inte allt
lugnistormen. Hoppas ni får en underbar dag och grattis till sonen
Ja prinsessor , Winx allt som är över flickigt. Tur för mannen att det kom en liten kille att leka bilar med. Han är inte överförtjust i att leka med barbie.
Skuggan: Tack tack
hejsan hejsan.
Nu är jag frisk igen, eller det har vi varit ett tag :) Igår var vi i väg en sväng till Andys lekland. Det var riktigt uppskattat av dottern. Trodde dock först att hon var för liten för att leka där, men efter ett tag vågade hon och lärde sig att klättra upp på alla dess olika saker. Ja sjävl fick man ju leka lite med, och oj så varm man blir. Förstår inte hur barnen orkar leka där i flera timmar.
Hur är det med er andra? semestrarna är väl slut nu och vardagen med jobb o skola har börjat.
Ystad?
Hej här e en skånetjej:)
Hej!
Bor också i Skåne - I Kävlinge med en treårig son! Någon annan i närområdet med barn i liknande ålder kanske?
Hej. Har inte varit här tidigare. Bor i svedala med make och döttrar på 6 och 7 år. Har några sidor att läsa
Anonym (också Skåne): Jag bor också i Kävlinge kommun! Har en dotter på 3 och en på 5.
Malmöman med dotter på 8
Hej allihop!
Jag är en student på malmö högskola och jag har en fråga till er som gillar att vara social och träffa och lära känna nya människor. Jag läser till interaktionsdesigner och vi har nu ett grupparbete där vi ska redesigna en hemsida. Vi har gjort om familjelivs hemsida och nu behöver vi folk som tetar den och tycker till om den. Detta användartest är nu på torsdag, man kan komma när som helst under dagen? Någon som är intresserad att hjälpa oss? Hade varit jätte snällt :) Som sagt detta är bara ett skolprojekt så inget sägs eller visas utanför skolan.
ingen?