• Anonym (Mellanskåne)

Vi från SKÅNE som vill träffa nya vänner

Här kan vi som bor i Skåneregionen träffa nya vänner. Om du skriver anonymt, skriv gärna ort eller liknande som tillfällig signatur så att det blir lättare att skilja oss åt om vi blir flera anonyma Solig

• Svar på tråden Vi från SKÅNE som vill träffa nya vänner
  • jankie

hejsan.

tog en mini semester med dottern till mamma igen :)

jo läget är bara bra. synd att klaga på vädret, men fu sjutton vad det är varmt...hahah.
    Har en massa campare på vår tomt nu under scout lägret.
    lite extra klirr i kassan. :) extra roligt när de är från en massa olika länder. Tyskar, spanjorer, italienare m.m.
    Men vad man känner sig dålig i engelska nu när de sätts på prov...hahah

hur är det med er andra?

Här ska jag ta o köra mot jobbet snart. Tråkigt att börja jobba när alla andra redan slutar...men men!

• MammaMia88
    jankie skrev 2011-08-01 15:40:32 följande:
    hejsan.

jo läget är bara bra. synd att klaga på vädret, men fu sjutton vad det är varmt...hahah.
    lite extra klirr i kassan. :) extra roligt när de är från en massa olika länder. Tyskar, spanjorer, italienare m.m.

hur är det med er andra?

Här ska jag ta o köra mot jobbet snart. Tråkigt att börja jobba när alla andra redan slutar...men men!
    Ja, idag har det varit VÄLDIGT varmt :-O Har allt öppet här men inte ens en liten fläkt har vi fått :-/

Vad häftigt med campare på tomten...Du kan ju baka och laga mat en massa och sälja också, så blir det med extra klirr i kassan

Ska vi byta? Jag skulle jättegärna vilja komma hemifrån....är ju JAG som får sköta allt de där med flytten, säga upp en massa saker osv osv. Blev sur på Blixtvik för det står att det är en månads uppsägningstid, men dem ringde nyss och sa att det är TRE månaders uppsägningstid =600 spänn (som vi inte kommer ha i och med flytten) rakt ner i sjön. Kommer inte heller kunna byta tapeter i och med att dem som hyresvärden hyr in för att tapetsera har ÖVERLAPPAT tapeterna, vilket skulle betyda att vi får tapetsera om HELA rummen istället för enstaka våder. Grrr *suck* Kände redan från början att den här flytten skulle få allt att gå rakt åt helskotta *småsnyft* Speciellt MIG. Kan inte sova, när jag väl somnar så sover jag uselt eller drömmer om att vi hamnar på gatan....

nä, jag behöver nog hjälp Tyvärr så har min älskade mamma sagt upp kontakten med oss av nån konstig anledning...tror hon börjar hamna i klimakteriet eller nåt. 
  • Sanna1986
    Hjärtegryn skrev 2011-07-31 12:28:57 följande:
    någon i skurup/ystad/trelleborg?
    Här har du en från Trelleborg iaf. Vart bor du själv?
    ★ Nova ♥ 2011-06-24 ★
  • Afrodite86
    MammaMia88 skrev 2011-07-31 14:22:06 följande:
    Minst sagt! Nu har jag iallafall att göra i och med flytten till Sibbhult om en månad och sånt...sy lite grejer till spjälsängen ska med hinnas med (utan symaskin)...
    jasså du ska flytta dit där. Jo det blir ngt att göra då. Jag har ju jobbet men sen när man kommer hem så e d inte så mkt mer. Nu efter agusti går mitt vikariat ut så då blir d inte mkt att göra, men jag kommer snart med ha med att packa med, vi ska flytta till en trea med tillgång till trädgård 1 november.
  • Afrodite86
    jankie skrev 2011-08-01 15:40:32 följande:
    hejsan.

hur är det med er andra?

gud vad kul=) jag ska träffa min mamma på fredag och jag önskade mej hennes pannkakor =) Haft sug på det nu och mamma som e lycklig över att få sitt första barnbarn. När e du ledig? om du e sugen på en fika ngn dag?
  • Rebeccaw85

Hej allesammans skulle vara kul att träffa någon  runt Malmö har några få vänner , har fått ta ganska hårda smällar av vissa och skulle vara kul om man hitta några guldkorn att lära känna mer Glad

• Lizardqueen

Jag är en mamma från Malmö trakten med en son på 3,5 månad.. träffar gärna lite nya mammor =)

• Lugnistormen

Hej Malmö tjejer. Själv bor jag inne i malmö tillsammans med min man och mina två barn, ett på 5 år och ett på 9år

• Renesme

och jag bor strax utanför malmö :) har en flicka som närmar sig 5 månader nu.

• jankie
    Afrodite86 skrev 2011-08-02 16:13:05 följande:
    gud vad kul=) jag ska träffa min mamma på fredag och jag önskade mej hennes pannkakor =) Haft sug på det nu och mamma som e lycklig över att få sitt första barnbarn. När e du ledig? om du e sugen på en fika ngn dag?

jag jobbar i morgon men är sen ledig på fredag,lördag o söndag. nån dags om passar dig/er?

jag brukar önska mig mammas lasagne  när jag är där,men denna gången blev de inget :( ahhaha

Svar på tråden Vi från SKÅNE som vill träffa nya vänner