Vi från SKÅNE som vill träffa nya vänner
Här kan vi som bor i Skåneregionen träffa nya vänner. Om du skriver anonymt, skriv gärna ort eller liknande som tillfällig signatur så att det blir lättare att skilja oss åt om vi blir flera anonyma
Här kan vi som bor i Skåneregionen träffa nya vänner. Om du skriver anonymt, skriv gärna ort eller liknande som tillfällig signatur så att det blir lättare att skilja oss åt om vi blir flera anonyma
hejsan.
tog en mini semester med dottern till mamma igen :)
jo läget är bara bra. synd att klaga på vädret, men fu sjutton vad det är varmt...hahah.
Har en massa campare på vår tomt nu under scout lägret.
lite extra klirr i kassan. :) extra roligt när de är från en massa olika länder. Tyskar, spanjorer, italienare m.m.
Men vad man känner sig dålig i engelska nu när de sätts på prov...hahah
hur är det med er andra?
Här ska jag ta o köra mot jobbet snart. Tråkigt att börja jobba när alla andra redan slutar...men men!
Hej allesammans skulle vara kul att träffa någon runt Malmö har några få vänner , har fått ta ganska hårda smällar av vissa och skulle vara kul om man hitta några guldkorn att lära känna mer
Jag är en mamma från Malmö trakten med en son på 3,5 månad.. träffar gärna lite nya mammor =)
Hej Malmö tjejer. Själv bor jag inne i malmö tillsammans med min man och mina två barn, ett på 5 år och ett på 9år
och jag bor strax utanför malmö :) har en flicka som närmar sig 5 månader nu.
jag jobbar i morgon men är sen ledig på fredag,lördag o söndag. nån dags om passar dig/er?
jag brukar önska mig mammas lasagne när jag är där,men denna gången blev de inget :( ahhaha