Vi från SKÅNE som vill träffa nya vänner
Här kan vi som bor i Skåneregionen träffa nya vänner. Om du skriver anonymt, skriv gärna ort eller liknande som tillfällig signatur så att det blir lättare att skilja oss åt om vi blir flera anonyma
Här kan vi som bor i Skåneregionen träffa nya vänner. Om du skriver anonymt, skriv gärna ort eller liknande som tillfällig signatur så att det blir lättare att skilja oss åt om vi blir flera anonyma
jag jobbar onsdag torsdag denna veckan och ja kväll med. så i morgon kan jag fika. även på fredag.
har sedan länge haft ont i handen(tummen) som bara blivit värre. var i väg till en arbetsterapeut i dag och hon trodde på karpaltunnel....så nu sitter jag här med en handskena vilket känns väldigt obehagligt.Hoppas bara att smärtan går över snart....
Nån som ska till kiviksmarknad? och är de nån som vet vilken dag nu i veckan åhus har marknad?
jag jobbar onsdag torsdag denna veckan och ja kväll med. så i morgon kan jag fika. även på fredag.
har sedan länge haft ont i handen(tummen) som bara blivit värre. var i väg till en arbetsterapeut i dag och hon trodde på karpaltunnel....så nu sitter jag här med en handskena vilket känns väldigt obehagligt.Hoppas bara att smärtan går över snart....
Nån som ska till kiviksmarknad? och är de nån som vet vilken dag nu i veckan åhus har marknad?
4 (!!!) arbetsdagar kvar till semester o ledigt. Ska bli SÅ underbart!!
Maddisen80: Vad har du för krämpor. Säger som du känner mig också som 90 har också en del krämpor. Går sjukskriven. Känner igen ditt nick från någon annan tråd men kan inte koppla till vilken.
Tar bort min anonymitet vet inte varaför jag valde att ha det från början. Det var nog för att man kunde då skriva var i landet man bodde. Men som sagt jag bor i Malmö och är 31 år. Har en pojke på snart 9 år och en flicka på 5 år.
Jag är förresten öppen för promenader om det var någon i mamlö som ville ut och ströva någon dag. Fika är jag också öppen för om någon vill det i malmö.