Vi från SKÅNE som vill träffa nya vänner
Här kan vi som bor i Skåneregionen träffa nya vänner. Om du skriver anonymt, skriv gärna ort eller liknande som tillfällig signatur så att det blir lättare att skilja oss åt om vi blir flera anonyma
Här kan vi som bor i Skåneregionen träffa nya vänner. Om du skriver anonymt, skriv gärna ort eller liknande som tillfällig signatur så att det blir lättare att skilja oss åt om vi blir flera anonyma
Jag har inte svarat på ett tag för varit i kroatien, kom hem igår. Jag kan fika på helger och varje vardag efter kl 4.
Bor som sagt i kristianstad och väntar min första nu =) Man kan alltid lösa en fika i parken om man inte har pengar.
Mymy: Jag rökte också ett tag, men det försvann av sig själv efter ett par veckor...tyckte det smakade/luktade hemskt, så om du har tur så försvinner det av sig själv när hon inser hur äckligt det egentligen är
Jag har inte svarat på ett tag för varit i kroatien, kom hem igår. Jag kan fika på helger och varje vardag efter kl 4.
Bor som sagt i kristianstad och väntar min första nu =) Man kan alltid lösa en fika i parken om man inte har pengar.
jag jobbar onsdag torsdag denna veckan och ja kväll med. så i morgon kan jag fika. även på fredag.
har sedan länge haft ont i handen(tummen) som bara blivit värre. var i väg till en arbetsterapeut i dag och hon trodde på karpaltunnel....så nu sitter jag här med en handskena vilket känns väldigt obehagligt.Hoppas bara att smärtan går över snart....
Nån som ska till kiviksmarknad? och är de nån som vet vilken dag nu i veckan åhus har marknad?
Hoppar in här jag med
Är 33 år och bor strax söder om Hörby. Har en son som är drygt 2 år som jag är mammaledig med året ut.
Vill gärna träffa nya vänner och sonen min vill gärna ha kompisar att leka med.