• Anonym (Mellanskåne)

Vi från SKÅNE som vill träffa nya vänner

Här kan vi som bor i Skåneregionen träffa nya vänner. Om du skriver anonymt, skriv gärna ort eller liknande som tillfällig signatur så att det blir lättare att skilja oss åt om vi blir flera anonyma Solig

• Svar på tråden Vi från SKÅNE som vill träffa nya vänner
  • Min1
    Anonym (flyttar snart) skrev 2011-07-17 11:25:15 följande:
    Hej tjejer!

Tänkte höra om det är någon som är sugen på fika på ondag eftermiddag/kväll i helsingborg?

Jag är förresten 31 år.

Ha en bra söndag! Vad ska ni hitta på med idag? själva ska vi fly från vår lägenhet...ska ha visning så jag hoppas att det kommer en massa follk så att den snart blir såld.

Ha det bra!  Kram
    Hej!

Vart ska du flytta nånstans?
    Jag har inga planer för onsdag så jag hänger gärna med på en fika :)
  • Anonym (svalöv)

Hej hej, jag är gärna med på ett hörn. Är ganska nyinflyttad i svalövs kommun. Jag är 28 år, har 2 flickor på 6 o 8 och en bonus pojk på 8. Väntar även det tredje barnet med bf i november :)

• Anonym (C)
    Anonym (flyttar snart) skrev 2011-07-17 11:25:15 följande:
    Hej tjejer!

Tänkte höra om det är någon som är sugen på fika på ondag eftermiddag/kväll i helsingborg?

Jag är förresten 31 år.

Ha en bra söndag! Vad ska ni hitta på med idag? själva ska vi fly från vår lägenhet...ska ha visning så jag hoppas att det kommer en massa follk så att den snart blir såld.

Ha det bra!  Kram
    Jag hade gärna hängt på men just på onsdag kan jag inte :/
    Först ska vi fota lillkillen och sedan ut till min pappa och grilla.

Idag stannar vi hemma och myser medan regnet slår mot rutan. Jag har sytt två napphållare precis :) Sen får vi se vad vi hittar på. Hoppas det kommer mkt folk och tittar.
  • mymy

Har varit i skogen med hjärtat o lillhunden. Hittade faktiskt lite kantareller :) ikväll blir det smörstekta kantareller på en smörgås. MUMS!! Skönt att hjärtat följde med annars hade jag fått gå själv.

• mymy

Anonym (flyttar snart) - hade varit trevligt med fika men det är sista jobbveckan samt packning inför kolande semester som börjar på fredag. Svårt med tid denna o kommande veckor mig men om ngn vecka igen är jag ledig :)

• Anonym (Bor i Sireköping)
    Anonym (svalöv) skrev 2011-07-17 13:33:43 följande:

Hej hej, jag är gärna med på ett hörn. Är ganska nyinflyttad i svalövs kommun. Jag är 28 år, har 2 flickor på 6 o 8 och en bonus pojk på 8. Väntar även det tredje barnet med bf i november :)

Jag bor i Sireköpinge...typ 10-12 min från Svalöv.
  • Anonym (flyttar snart)

Min 1: Jag och sambon ska inte flytta så långt....vi har köpt hus i lerberget...flyttar den 1e augusti.. Längtar verkligen att få en trädgård!

I eftermiddag har jag varit dukig och bakat en massa kakor...ska muta folk som hjälper oss att flytta med fika .

Ha en skön söndagkväll

Fika kl 18 i helsingborg onsdagen den 20e?

Kram

• mymy

Arg och besviken är jag... Har ikväll kommit på min 15-åring att hon röker :( jag jobbar på Lungmottagning o vet PRECIS vad rökning gör o min pappa dog i lungcancer för snart två år sen ...:(. Vet inte vad jag ska ta mig till riktigt. Får gå o lägga mig o försöka sova bort ilskan. Har pratat med tonåringen men hon förstår ju inte riktigt allvaret..:(
    (o om ser finns rökare här så ta inte illa upp av inlägget, vad ni gör har jag inte med att föra utan detta handlar enbart om min älskade tonåring!)

• Anonym (flyttar snart)

Mymy: Jag hoppas att din tonåring förstår allvaret med rökning och slutar att röka. Hooppas du kan sova lite ändå. Har tyvärr inga tips på hur du ska få h*n att sluta.

Skickar en styrkekram till dig!

• mymy

Kan inte sova. Får ångest av att hon röker :( jag trodde att jag skulle slippa detta då jag själv inte röker men icke :(

Svar på tråden Vi från SKÅNE som vill träffa nya vänner