• Anonym (Mellanskåne)

Vi från SKÅNE som vill träffa nya vänner

Här kan vi som bor i Skåneregionen träffa nya vänner. Om du skriver anonymt, skriv gärna ort eller liknande som tillfällig signatur så att det blir lättare att skilja oss åt om vi blir flera anonyma Solig

• Svar på tråden Vi från SKÅNE som vill träffa nya vänner
  • mymy
    MammaMia88 skrev 2011-07-15 11:29:52 följande:
    Men gammal är du inte om din press stämmer  

Jag KÄNNER mig gammal, och jag är ändå "bara" 23 Borde liksom vara en kvinnas bästa år...??? 
    Absolut stämmer presentationen, hela 38 år..:)
    23 år är ju ingenting..:)) 8 år äldre än min stora flicka, 1 år äldre än min tvillingsysters äldsta son..:)
    Guuu, nu känner jag mig ännu äldre... *skratt*
  • MammaMia88
    mymy skrev 2011-07-15 11:32:34 följande:
    Absolut stämmer presentationen, hela 38 år..:)
    23 år är ju ingenting..:)) 8 år äldre än min stora flicka, 1 år äldre än min tvillingsysters äldsta son..:)
    Guuu, nu känner jag mig ännu äldre... *skratt*
    Allt handlar om hur man känner sig! När jag ser andra 23-åringar med barn kommer jag ofta på mig själv med att tänka att dem inte är gamla nog att ha barn...och nu ska jag själv bli tvåbarnsmor (trebarnsmor för att vara exakt) i november. Hujedamej, kommer nog åldras +20 år när hon fötts.
  • Renesme

Hejsan!

Är 28 år, bor mellan Lund o Malmö tsm med sambon, dottern och djuren :)
    Nya bekantskaper är alltid trevligt :)

• fru2005

Någon som skulle vilja träffas någon dag nästa vecka?
    Kanske på en lekplats och ta med fika .
    Vår dotter (2.5 år) ska vara hemma från dagis.

• naturtjejen

Tjena ungdomar! Hehe. Vad händer i helgen då?
    Kramar

• Anonym (Bor i Sireköping)
    Anonym (Ekeby-bo) skrev 2011-07-15 08:58:12 följande:
    Jag där fortfarande kvar! =P Jag har bott i Ekeby i två år och är gift, så jag vill inte direkt säga att jag är nyinflyttad. ^^

Ah ok. Undrade om du hade slutat kika eller skriva i tråden. Tyckte att det var roligt med någon som bor så nära mig..
  • Renesme

Denna ungdomen ska minsann på en tur till ven (om vädret tillåter). Vad ska naturtjejen själv hitta på då? Vilken sötnos du har som visningsbild, är det din?

Renesme skrev 2011-07-16 09:23:54 följande:
    Denna ungdomen ska minsann på en tur till ven (om vädret tillåter). Vad ska naturtjejen själv hitta på då? Vilken sötnos du har som visningsbild, är det din?
    Bor så nära Ven men åker typ aldrig över :) 
  • fru2005

Anonym (Bor i Sireköping). Vi bor i Kågeröd, det ligger inte så långt ifrån Sireköping.

fru2005 skrev 2011-07-16 10:01:48 följande:
    Anonym (Bor i Sireköping). Vi bor i Kågeröd, det ligger inte så långt ifrån Sireköping.
    Nej det är det inte :) 
Svar på tråden Vi från SKÅNE som vill träffa nya vänner