• Anonym (Mellanskåne)

Vi från SKÅNE som vill träffa nya vänner

Här kan vi som bor i Skåneregionen träffa nya vänner. Om du skriver anonymt, skriv gärna ort eller liknande som tillfällig signatur så att det blir lättare att skilja oss åt om vi blir flera anonyma Solig

• Svar på tråden Vi från SKÅNE som vill träffa nya vänner
  • Anonym (Bor i Malmö)

Maddisen80: det låter inte bra. Här är väl inte toppen heller. Ska till vårdcentralen idag. Kolla upp lite o så.

• Maddisen80
    Anonym (Bor i Malmö) skrev 2011-07-12 08:59:09 följande:
    Maddisen80: det låter inte bra. Här är väl inte toppen heller. Ska till vårdcentralen idag. Kolla upp lite o så.
    Hej hoppas att de går bra på vårdcentralen ,jag håller tummar och tår för dig
  • jankie

Nu är jag hemma igen efter semestern. Vad härligt det har varit med lite semester. Finns de fikaplaner för oss från Kristianstad?

• mymy
    Anonym (Bor i Malmö) skrev 2011-07-12 08:59:09 följande:
    Hoppas det inte är nåt allvarligt du ska kolla upp. Kram
  • mymy
    Maddisen80 skrev 2011-07-11 20:08:10 följande:
    Hej hur är de med er här är de skiit ,har sovit 4 timmar på 4 dar
    Här är det hyfsat bra så jag ska inte klaga.
    Fråga om du inte kan få lite medicin så du kan sova. När man inte sover så funkar man inte som man ska, det borde dom veta där du är. Kram och krya på dig.
  • Maddisen80
    jankie skrev 2011-07-12 15:09:53 följande:
    Nu är jag hemma igen efter semestern. Vad härligt det har varit med lite semester. Finns de fikaplaner för oss från Kristianstad?
    Hej vad härligt att du har haft semester, hoppas att du har haft de bra
  • Maddisen80
    mymy skrev 2011-07-12 15:23:56 följande:
    Här är det hyfsat bra så jag ska inte klaga.
    Fråga om du inte kan få lite medicin så du kan sova. När man inte sover så funkar man inte som man ska, det borde dom veta där du är. Kram och krya på dig.
    Hej jo men de värsta är jag får ju zolpidem,propovan och stesolid, sen på natten theralen :( de är tankarna som håller mig vaken
  • fru2005
    Anonym (C) skrev 2011-07-11 16:22:57 följande:
    För vissa har den ju det ;) Så tänkte att det var bäst att kolla och förvarna.

När är alla i Hbg området sugna på en fika? Alla andra som orkar ta sig till Sundets Pärla får ju självklart hänga på :)
    En fika låter trevligt .
    Fler som är intresserade?
  • mymy

Fru2005 o anonym C- jag fikar gärna men det måste bli efter jobb (o så kan jag inte torsdag o fredag) nästa vecka alla dagar utom fredag ok för mig :)

Svar på tråden Vi från SKÅNE som vill träffa nya vänner