• Anonym (Mellanskåne)

Vi från SKÅNE som vill träffa nya vänner

Här kan vi som bor i Skåneregionen träffa nya vänner. Om du skriver anonymt, skriv gärna ort eller liknande som tillfällig signatur så att det blir lättare att skilja oss åt om vi blir flera anonyma Solig

• Svar på tråden Vi från SKÅNE som vill träffa nya vänner
  • Anonym (Bor i Sireköping)

Guud vilket tråkigt väder det är idag. Det bara vräker ner och jag har ingen aning om vad jag och sonen ska hitta på. Just nu tittar han på Pingu iallafall.

• MammaMia88
    Anonym (Bor i Sireköping) skrev 2011-07-13 12:25:48 följande:
    Guud vilket tråkigt väder det är idag. Det bara vräker ner och jag har ingen aning om vad jag och sonen ska hitta på. Just nu tittar han på Pingu iallafall.
    Samma här! Ungarna tittar på Disney channel....och jag har dötråkigt. Inte ett rött öre har man heller så kan inte gå och handla lite saker så man kan baka eller så :-/
    MammaMia88 skrev 2011-07-13 12:41:19 följande:
    Samma här! Ungarna tittar på Disney channel....och jag har dötråkigt. Inte ett rött öre har man heller så kan inte gå och handla lite saker så man kan baka eller så :-/
    man märker på ens barn när dom blir snabbt uttråkade när man själv är det. Jag funderade också på att bara innan men jag pallar inte köra till affären, har en liten bit att köra (som sagt jag bor ju på landet *suck*)
  • MammaMia88
    Anonym (Bor i Sireköping) skrev 2011-07-13 13:26:50 följande:
    man märker på ens barn när dom blir snabbt uttråkade när man själv är det. Jag funderade också på att bara innan men jag pallar inte köra till affären, har en liten bit att köra (som sagt jag bor ju på landet *suck*)
    Mysigt att bo på landet, men finns ju både för och nackdelar...långt till affären är nog inte en av fördelarna, jag har närma till affären, men nackdelen är att här ALDRIG är tyst oavsett tid på dygnet, saker blir stulna för en titt som tätt, blä. 
    MammaMia88 skrev 2011-07-13 13:44:55 följande:
    Mysigt att bo på landet, men finns ju både för och nackdelar...långt till affären är nog inte en av fördelarna, jag har närma till affären, men nackdelen är att här ALDRIG är tyst oavsett tid på dygnet, saker blir stulna för en titt som tätt, blä. 

Visst är det fint här på våren/sommaren men sen till vintern är det pest att bo här...vet inte hur många gånger som vi har blivit insnöade och jag är inte den som gärna kör när det är vinter. Jag vill bara flytta och jag vantrivs här vi bor nu. Jag vill flytta tillbaka till stan där jag är uppväxt. Vill ha nära till allt.
  • mymy
    Happysmileface skrev 2011-07-13 12:18:22 följande:
    Hejsan jag är en ensamstående mamma som har förlorat mycket här i livet o där av alla mina vänner tyvärr. Vill gärna komma i kontakt med nya vänner som man kan prata med o träffas. hör gärna av er till mig msn;: linken.rm@hotmail.com
    Hej och välkommen!
    Var bor du någonstans?
  • mymy
    Anonym (Bor i Sireköping) skrev 2011-07-13 12:25:48 följande:
    Pingu är alltid kul att titta på..:) Unna er en riktig latmansdag hemma tycker jag..:) Det hade jag gjort om jag inte varit tvungen att jobba.....
    mymy skrev 2011-07-13 14:18:00 följande:
    Pingu är alltid kul att titta på..:) Unna er en riktig latmansdag hemma tycker jag..:) Det hade jag gjort om jag inte varit tvungen att jobba.....

Jag är inte direkt den som kan sitta stilla en hel dag, jag vill att det ska hända något. Just nu kollar han på Micke&Molle. Han blir helt förtvivlad när tanten ska sätta tillbaka räven i skogen, har gråten i halsen och kallar på mig och håller om mig om halsen...är det svårt att hålla tillbaka tåraran själv då eller :)
  • MammaMia88
    Anonym (Bor i Sireköping) skrev 2011-07-13 14:20:38 följande:
    Jag är inte direkt den som kan sitta stilla en hel dag, jag vill att det ska hända något. Just nu kollar han på Micke&Molle. Han blir helt förtvivlad när tanten ska sätta tillbaka räven i skogen, har gråten i halsen och kallar på mig och håller om mig om halsen...är det svårt att hålla tillbaka tåraran själv då eller :)
    Naaw, sött. 

Min styvdotter satt och kollade på Dora en gång, helt plötsligt blev hon LIVRÄDD, så pass att hon satt och skakade och grät jättelänge... :-S Skumt sånt...
    MammaMia88 skrev 2011-07-13 14:24:55 följande:
    Naaw, sött. 

Min styvdotter satt och kollade på Dora en gång, helt plötsligt blev hon LIVRÄDD, så pass att hon satt och skakade och grät jättelänge... :-S Skumt sånt...

Ja det var faktiskt lite skumt...
Svar på tråden Vi från SKÅNE som vill träffa nya vänner