• Anonym (Mellanskåne)

Vi från SKÅNE som vill träffa nya vänner

Här kan vi som bor i Skåneregionen träffa nya vänner. Om du skriver anonymt, skriv gärna ort eller liknande som tillfällig signatur så att det blir lättare att skilja oss åt om vi blir flera anonyma Solig

• Svar på tråden Vi från SKÅNE som vill träffa nya vänner
  • MammaLi

Jag följer gärna med och fikar längre fram men tyvärr säger min plånbok stopp just nu.
     Kan ni inte berätta vad ni gör på fritiden? Just för tillfället blir det mest promenader för min del, gillar att baka , pyssla , läsa. Det är vad jag kan komma på just nu , fast den senaste tiden har lusten och orken att göra något inte funnits där.

Skulle gjort ett inlägg redan igår men det fungerade inte från mobilen, kan inte logga in där.   

• mymy
    MammaLi skrev 2011-07-12 22:36:56 följande:
    Jag följer gärna med och fikar längre fram men tyvärr säger min plånbok stopp just nu.
     Kan ni inte berätta vad ni gör på fritiden? Just för tillfället blir det mest promenader för min del, gillar att baka , pyssla , läsa. Det är vad jag kan komma på just nu , fast den senaste tiden har lusten och orken att göra något inte funnits där.

Skulle gjort ett inlägg redan igår men det fungerade inte från mobilen, kan inte logga in där.   
    Fritiden ja.. jag älskar eg att pyssla men det har inte hänt på länge nu. Efter att vår pappa dog försvann det liksom  och jag har inte börjat igen. Men jag SKA! Är inte en bullmamma alls (trots 4:e barnet på gång) så baka och sånt är inte min grej..:) Promenera gillar jag, gå i skogen med sällskap, leta svamp. Läsa gör jag varje dag och då skönlitteratur av olika sort. Faktiskt gillar jag gå på loppis och fynda. Lite såna saker är  vad jag gillar på fritiden..:)
  • mymy

Onsdag nu då. 8 arbetsdagar kvar. Skulle eg behöva vara ledig känner jag men får försöka bita ihop o jobba... (gravid vecka 32 av 40).
    Vad ska ni göra idag?
    Jobb för min del, sen hem o soffläge o få upp benen.
    På torsdag hade vi tänkt åka på Kristianstadsdagarna men det ska visst regna då... Typiskt!!

• Maddisen80

Hej jag går på aktivitetshus som heter hamnen där har man möjlighet att sy,måla,väva,spela sällskapsspel sitta vid datorn dricka kaffe och snacka skit.

Jag had e gärnat kommit till kristianstad fast jag bor i landskrona men nu säger min plånbok stopp med

• Veronica88
    jankie skrev 2011-07-12 15:09:53 följande:
    Nu är jag hemma igen efter semestern. Vad härligt det har varit med lite semester. Finns de fikaplaner för oss från Kristianstad?
    Ja vist säg bara vilken dag:)
  • Sanna1986

Ser att ni lite högre upp i Skåne försöker få ihop en träff. Finns det ingen i Malmö eller Trelleborgs området som är intresserade? Har en bebis på snart 3v så jag går bara hemma och är ledig varje dag.

• jankie
    Veronica88 skrev 2011-07-13 10:04:46 följande:
    Ja vist säg bara vilken dag:)
    jag jobbar bara tre dagar i veckan, så jag kan för de mesta.
    Finns de fler än jag från k-stad som har barn, för då är barbacka ett jätte bra ställe. Barnen kan leka och vi vuxna kan snacka lite i fred :)

Jag ska ev. in till k-dagarna i dag, men ser väldigt molningt ut och känns som att regnet hänger i luften.
    inte kul att va där då. nån annan som ska in i dag och har lust att träffas?
  • Veronica88
    jankie skrev 2011-07-13 11:18:44 följande:
    jag jobbar bara tre dagar i veckan, så jag kan för de mesta.
    Finns de fler än jag från k-stad som har barn, för då är barbacka ett jätte bra ställe. Barnen kan leka och vi vuxna kan snacka lite i fred :)

Jag ska ev. in till k-dagarna i dag, men ser väldigt molningt ut och känns som att regnet hänger i luften.
    inte kul att va där då. nån annan som ska in i dag och har lust att träffas?
    Jag jobbar annars är bara typ "sjuk" har fått urinvägsinflamation så har så ont i ryggen:(. Så jag ska vara hemma tills nästa vecka.
  • MammaMia88

Skulle också gärna vara med på en fika, men min plånbok säger TVÄRSTOPP för tillfället...urk! Kanske hade varit bättre/roligare med ett "knytkalas" i typ...Tivoliparken nån dag? Då kan vi som har barn (vilket nog är dem flesta här tror jag?) ta med dem också

• Happysmileface
    Hejsan jag är en ensamstående mamma som har förlorat mycket här i livet o där av alla mina vänner tyvärr. Vill gärna komma i kontakt med nya vänner som man kan prata med o träffas. hör gärna av er till mig msn;: [email protected]
Svar på tråden Vi från SKÅNE som vill träffa nya vänner