Vi från SKÅNE som vill träffa nya vänner
Här kan vi som bor i Skåneregionen träffa nya vänner. Om du skriver anonymt, skriv gärna ort eller liknande som tillfällig signatur så att det blir lättare att skilja oss åt om vi blir flera anonyma
Här kan vi som bor i Skåneregionen träffa nya vänner. Om du skriver anonymt, skriv gärna ort eller liknande som tillfällig signatur så att det blir lättare att skilja oss åt om vi blir flera anonyma
Jag följer gärna med och fikar längre fram men tyvärr säger min plånbok stopp just nu.
Kan ni inte berätta vad ni gör på fritiden? Just för tillfället blir det mest promenader för min del, gillar att baka , pyssla , läsa. Det är vad jag kan komma på just nu , fast den senaste tiden har lusten och orken att göra något inte funnits där.
Skulle gjort ett inlägg redan igår men det fungerade inte från mobilen, kan inte logga in där.
Onsdag nu då. 8 arbetsdagar kvar. Skulle eg behöva vara ledig känner jag men får försöka bita ihop o jobba... (gravid vecka 32 av 40).
Vad ska ni göra idag?
Jobb för min del, sen hem o soffläge o få upp benen.
På torsdag hade vi tänkt åka på Kristianstadsdagarna men det ska visst regna då... Typiskt!!
Hej jag går på aktivitetshus som heter hamnen där har man möjlighet att sy,måla,väva,spela sällskapsspel sitta vid datorn dricka kaffe och snacka skit.
Jag had e gärnat kommit till kristianstad fast jag bor i landskrona men nu säger min plånbok stopp med
Ser att ni lite högre upp i Skåne försöker få ihop en träff. Finns det ingen i Malmö eller Trelleborgs området som är intresserade? Har en bebis på snart 3v så jag går bara hemma och är ledig varje dag.
Skulle också gärna vara med på en fika, men min plånbok säger TVÄRSTOPP för tillfället...urk! Kanske hade varit bättre/roligare med ett "knytkalas" i typ...Tivoliparken nån dag? Då kan vi som har barn (vilket nog är dem flesta här tror jag?) ta med dem också