• Anonym (Mellanskåne)

Vi från SKÅNE som vill träffa nya vänner

Här kan vi som bor i Skåneregionen träffa nya vänner. Om du skriver anonymt, skriv gärna ort eller liknande som tillfällig signatur så att det blir lättare att skilja oss åt om vi blir flera anonyma Solig

• Svar på tråden Vi från SKÅNE som vill träffa nya vänner
  • Anonym (Bor i Malmö)

Mumy: Skönt med semester. Ja man har en liten att görlista, många att hälsa på. Sen har vi som tradition att åka till tosselilla. Sen ska vi väl gå på museum, åka till havet och lite av varje.

• Anonym (Bor i Sireköping)

Då är man i v30 (29+0) idag och 10 veckor återstår innan vi har vår bebis här. Låt tiden gå fort nu.

• Anonym (Bor Kristianstad)

Hej jag vill hitta nya vänner det hade varit jätte roligt:). Har inte så många nu.

• mymy
    Afrodite86 skrev 2011-07-07 07:43:33 följande:
    Gud vad kul =) ja det e otroligt hur fort tiden går, det e nog den sista månaden som känns längst har jag hört.
    Ja jag e ju helt lycklig över att on mår bra men man vill ju ändå gärna se henne igen.. jag funderar på ett sådant 4d ul, men verkar inte finnas här uppe. man får nog verkar det som ta sej ner till malmö isf eller ngt.
    Själv har jag inte varit intresserad av vaken 3D eller 4D UL, tycker den lille ser ut som en alien..:) Fick dock en bild på 3D när jag var på sista ul då jag käne hon som gjorde det. :) Men så har jag tre barn sen innan så det är kanske det som spelar in i känslorna, även om lillprutten är MYCKET efterlängtad ändå..:)
  • mymy
    Anonym (Bor i Malmö) skrev 2011-07-07 08:06:02 följande:
    Mumy: Skönt med semester. Ja man har en liten att görlista, många att hälsa på. Sen har vi som tradition att åka till tosselilla. Sen ska vi väl gå på museum, åka till havet och lite av varje.
    Jo, tosselilla ska vi också till, det har jag lovat barnen..:) Det finns ju mycket man kan göra i skåne om man vill och bara en tur till havet funkar alldeles ypperligt..:)
  • mymy
    Anonym (Bor i Sireköping) skrev 2011-07-07 08:19:13 följande:
    Då är man i v30 (29+0) idag och 10 veckor återstår innan vi har vår bebis här. Låt tiden gå fort nu.
    Det går framåt..:) Själv är jag i vecka 31 (30+3)...
  • mymy

Skrev tidigare att tiden går så fort, och det gör den när det gäller graviditeten... men när det gäller dagarna fram till min semester (om 2 veckor) så går det INTE fort... konstigt va..:)
    Det ska bli SÅ skönt att vara ledig, har planerat ledighet ett år framöver sen..:)

Här i HBG är det lite gråmulet, såg att det regnade lite också. Folk utan för fönstret gick med paraplyer.. men det kan inte ha kommit mycket för marken är helt torr igen. Lite gråmulet väder skadar inte heller direkt..:)

Vad gör ni idag?

• Afrodite86
    mymy skrev 2011-07-07 11:36:45 följande:
    Själv har jag inte varit intresserad av vaken 3D eller 4D UL, tycker den lille ser ut som en alien..:) Fick dock en bild på 3D när jag var på sista ul då jag käne hon som gjorde det. :) Men så har jag tre barn sen innan så det är kanske det som spelar in i känslorna, även om lillprutten är MYCKET efterlängtad ändå..:)
    haha jo det ser lite alien ut att se sådant men detta e vårt första så vi e sugna på att göra, som en kul grej med tanke på att man får en film med. vet du könet?
  • Afrodite86
    Anonym (Bor Kristianstad) skrev 2011-07-07 08:28:12 följande:
    Hej jag vill hitta nya vänner det hade varit jätte roligt:). Har inte så många nu.
    hejsan =) jag e relativt nyinflyttad här i kristianstad så har inte lärt känna så många här uppe så jag söker nya vänner. hur gammal e du, har du barn, vad har du för intresse?
  • mymy

Afrodite86- förstår att ni vill göra det :) detta blir ju mitt fjärde barn även om det känns nytt då minstingen är 9 år :)
    Vi vet att det blir en liten kille :)

Svar på tråden Vi från SKÅNE som vill träffa nya vänner