Vi från SKÅNE som vill träffa nya vänner
Här kan vi som bor i Skåneregionen träffa nya vänner. Om du skriver anonymt, skriv gärna ort eller liknande som tillfällig signatur så att det blir lättare att skilja oss åt om vi blir flera anonyma
Här kan vi som bor i Skåneregionen träffa nya vänner. Om du skriver anonymt, skriv gärna ort eller liknande som tillfällig signatur så att det blir lättare att skilja oss åt om vi blir flera anonyma
Mumy: Skönt med semester. Ja man har en liten att görlista, många att hälsa på. Sen har vi som tradition att åka till tosselilla. Sen ska vi väl gå på museum, åka till havet och lite av varje.
Då är man i v30 (29+0) idag och 10 veckor återstår innan vi har vår bebis här. Låt tiden gå fort nu.
Hej jag vill hitta nya vänner det hade varit jätte roligt:). Har inte så många nu.
Skrev tidigare att tiden går så fort, och det gör den när det gäller graviditeten... men när det gäller dagarna fram till min semester (om 2 veckor) så går det INTE fort... konstigt va..:)
Det ska bli SÅ skönt att vara ledig, har planerat ledighet ett år framöver sen..:)
Här i HBG är det lite gråmulet, såg att det regnade lite också. Folk utan för fönstret gick med paraplyer.. men det kan inte ha kommit mycket för marken är helt torr igen. Lite gråmulet väder skadar inte heller direkt..:)
Vad gör ni idag?
Afrodite86- förstår att ni vill göra det :) detta blir ju mitt fjärde barn även om det känns nytt då minstingen är 9 år :)
Vi vet att det blir en liten kille :)