• Anonym (Mellanskåne)

Vi från SKÅNE som vill träffa nya vänner

Här kan vi som bor i Skåneregionen träffa nya vänner. Om du skriver anonymt, skriv gärna ort eller liknande som tillfällig signatur så att det blir lättare att skilja oss åt om vi blir flera anonyma Solig

• Svar på tråden Vi från SKÅNE som vill träffa nya vänner
  • Anonym (Bor i Sireköping)
    mymy skrev 2011-07-02 00:01:24 följande:
    Jag ska göra glukostest på tisdag. Trodde jag skulle slippa det men snabbglukosen var precis på översta gränsen så BM tyckte jag skulle göra det för att vi inte ska missa något.. och det har hon ju rätt i... det värsta är att sitta där i 2 timmar tycker jag... men det får gå, bok, tidningar och sånt får jag ta med mig....

Varför får du äta järntabletter varannan dag nu? Har det något med glukostestet att göra?
    Blodvärdet ska ligga på 125 och mitt ligger på 122 + att mitt feretin är lågt (vet inte vad det är för något)
  • Afrodite86
    mermaid skrev 2011-06-29 22:07:16 följande:

Tittar gärna in i denna tråden jag med! Bor i Hässleholm med sambo och 3,5-årig dotter (4 i oktober). Arbetar i Kristianstad. Har en liten bekantskapskrets här i Hässleholm, men träffar gärna fler vänner, och bonus om vi har samma intressen: pyssel, silversmide, scrapbooking, handarbete etc.

hejsan =)
    jag bor i kristianstad och väntar mitt första barn nu som beräknat i början av december. Pyssel och bakning tillhör några utav mina intressen bla
  • Afrodite86

vilket trist väder det är i kristianstad idag blöö.
    skulle vara kul att samla några som bor här i kristianstad ngn dag och träffas på en fika i stan =)

• Anonym (C)

I Hbg är det också riktigt tråkigt väder. Men vi tänkte trotsa regnet och åka till Åstorp och gå på marknad, Torpardagarna där idag.

• Maddisen80
    MammaLi skrev 2011-07-01 21:48:57 följande:

Hoppas att jag också får vara med här. Är från Helsingborg.

Välkommen hit hoppas att du kommer att trivas här med oss i detta härliga gäng
  • Maddisen80
    Anonym (Bor i Sireköping) skrev 2011-07-01 21:52:54 följande:

Nu har jag äntligen fått gjort det dära äckliga gluckostestet och tyvärr ska jag äta järntabletter varannan dag.

Hoppas att du kommer må bättre när du äter järntabletter
  • mymy
    Anonym (C) skrev 2011-07-02 10:39:13 följande:
    I Hbg är det också riktigt tråkigt väder. Men vi tänkte trotsa regnet och åka till Åstorp och gå på marknad, Torpardagarna där idag.
    har precis varit på torpardagarna här i Åstorp. Det var ganska stort i år faktiskt..:) Inget regn så det var skönt att promenera där,..:) Ganska mycket folk ute också, KUL.
  • Anonym (C)
    mymy skrev 2011-07-02 13:50:36 följande:
    har precis varit på torpardagarna här i Åstorp. Det var ganska stort i år faktiskt..:) Inget regn så det var skönt att promenera där,..:) Ganska mycket folk ute också, KUL.
    Jag tror faktiskt att jag såg dig och din man ;) Om inte annat så liknade det er från foto.
    Nej det var helt perfekt väder, det är inte skönt att gå där när det är för varmt. Det var lagom med folk tyckte jag, inga problem att komma fram med barnvagnen.
  • mymy

Anonym C -Men så kul att du såg oss :) du skulle sagt hej :)

Svar på tråden Vi från SKÅNE som vill träffa nya vänner