Vi från SKÅNE som vill träffa nya vänner
Här kan vi som bor i Skåneregionen träffa nya vänner. Om du skriver anonymt, skriv gärna ort eller liknande som tillfällig signatur så att det blir lättare att skilja oss åt om vi blir flera anonyma
Här kan vi som bor i Skåneregionen träffa nya vänner. Om du skriver anonymt, skriv gärna ort eller liknande som tillfällig signatur så att det blir lättare att skilja oss åt om vi blir flera anonyma
Tittar gärna in i denna tråden jag med! Bor i Hässleholm med sambo och 3,5-årig dotter (4 i oktober). Arbetar i Kristianstad. Har en liten bekantskapskrets här i Hässleholm, men träffar gärna fler vänner, och bonus om vi har samma intressen: pyssel, silversmide, scrapbooking, handarbete etc.
vilket trist väder det är i kristianstad idag blöö.
skulle vara kul att samla några som bor här i kristianstad ngn dag och träffas på en fika i stan =)
I Hbg är det också riktigt tråkigt väder. Men vi tänkte trotsa regnet och åka till Åstorp och gå på marknad, Torpardagarna där idag.
Hoppas att jag också får vara med här. Är från Helsingborg.
Nu har jag äntligen fått gjort det dära äckliga gluckostestet och tyvärr ska jag äta järntabletter varannan dag.
Anonym C -Men så kul att du såg oss :) du skulle sagt hej :)