Vi från SKÅNE som vill träffa nya vänner
Här kan vi som bor i Skåneregionen träffa nya vänner. Om du skriver anonymt, skriv gärna ort eller liknande som tillfällig signatur så att det blir lättare att skilja oss åt om vi blir flera anonyma
Här kan vi som bor i Skåneregionen träffa nya vänner. Om du skriver anonymt, skriv gärna ort eller liknande som tillfällig signatur så att det blir lättare att skilja oss åt om vi blir flera anonyma
Mymy: vad mysigt det lätt att gifta sig och bara ha barnen närvarande. Hoppas ni får en kanon dag!
Åååh så nervös jag är nu känner jag...:))) Det är ju en "hemlighet" att vi gifter oss idag men jag vill skrika ut det för hela världen..:) Denna klänning ska jag ha i alla fall.
Åååh så nervös jag är nu känner jag...:))) Det är ju en "hemlighet" att vi gifter oss idag men jag vill skrika ut det för hela världen..:) Denna klänning ska jag ha i alla fall.
tiden har gått så fort går in i vecka 18 idag =) Nu så skulle man bara velat hitta nya vänner här uppe i kristianstad så hade livet varit komplett
Vill nån träffas i Kristianstad ställer jag gärna upp
Tittar gärna in i denna tråden jag med! Bor i Hässleholm med sambo och 3,5-årig dotter (4 i oktober). Arbetar i Kristianstad. Har en liten bekantskapskrets här i Hässleholm, men träffar gärna fler vänner, och bonus om vi har samma intressen: pyssel, silversmide, scrapbooking, handarbete etc.
Om någon bor i Hörby och har barn i liknande ålder som mina (4, 5 år och 9 månader) får ni gärna höra av er. Stora pojken kommer vara ledig från förskolan med start på måndag och han skulle verkligen behöva någon att leka med ibland, och jag med för den delen