• Anonym (Mellanskåne)

Vi från SKÅNE som vill träffa nya vänner

Här kan vi som bor i Skåneregionen träffa nya vänner. Om du skriver anonymt, skriv gärna ort eller liknande som tillfällig signatur så att det blir lättare att skilja oss åt om vi blir flera anonyma Solig

• Svar på tråden Vi från SKÅNE som vill träffa nya vänner
  • Afrodite86
    Anonym (Bor i Sireköping) skrev 2011-07-06 07:24:14 följande:
     Åh vad roligt, jag får vänta till den 1/8 innan jag får se våran plutt och då är det sista gången innan vi har vår efterlängtade bebis hos oss.
    det är en otroligt lång men pirrig väntan =) när e du beräknad att föda?
  • Afrodite86
    mymy skrev 2011-07-06 07:59:29 följande:
    Spännande!! Vilken vecka är du i?
    Jag har gjort mina ultraljud så jag får inte se honom mer innan han tittar ut och finns hos oss på riktigt..:) Men det är ok, har tittat på honom 2 gånger redan.
    Jag blev bakåt flyttad från 18+0 till 17+4. Men allt var bra med henne och hon växer som hon ska=) det e så trist för här i kristianstad så får man bara ett ultraljud, jag har gjort ett innan med men det fick jag betala för. Det e nu man ångrar extra mkt att man inte bor i lund längre för där får man två.
  • mymy
    Afrodite86 skrev 2011-07-06 18:50:00 följande:
    Jag blev bakåt flyttad från 18+0 till 17+4. Men allt var bra med henne och hon växer som hon ska=) det e så trist för här i kristianstad så får man bara ett ultraljud, jag har gjort ett innan med men det fick jag betala för. Det e nu man ångrar extra mkt att man inte bor i lund längre för där får man två.
    huvudsaken är ju att den lilla mår bra..:) Rätt vad det är så är man höggravid.
    Jag är i vecka 30+2 och tiden bara rusar iväg känns det som..:) BF 11 spetember.
  • Anonym (Bor i Malmö)

Trevligt nu när det varit fint väder. Vi har bott på badet, vad har ni gjort i det fina vädret?

• Medusan

Jag har en fråga till er som bor i Malmöregionen, hur är det att bo i Arlöv? Vi ska kolla på en lägenhet där på fredag men jag har hört mycket negativt om Arlöv och är lite osäker på om det kan vara något för oss?

Vi kommer dock inte blå långvariga där utan det handlar om kanske max 1,5 år innan vi ska köpa hus och flytta. Har dock 2 barn i förskoleålder och vill åtminstone att de ska ha en bra förskola att gå på.

• mymy
    Anonym (Bor i Malmö) skrev 2011-07-06 20:22:36 följande:
    Trevligt nu när det varit fint väder. Vi har bott på badet, vad har ni gjort i det fina vädret?
    Jag har jobbat, ska jobba 2 veckor till innan semester och sen FL. Ska bli så skönt. Hoppas det fina vädret håller i sig bara för jag känner att även om jag kan njuta av solen på em/kväll så vill jag kunna göra det hela dagen sen också..:) Ska försöka hitta på roligheter med barnen, Bakken, Halmstad äventyrspark och Skånes djurpark står på listan "att göra".
  • Afrodite86
    mymy skrev 2011-07-06 20:19:58 följande:
    huvudsaken är ju att den lilla mår bra..:) Rätt vad det är så är man höggravid.
    Jag är i vecka 30+2 och tiden bara rusar iväg känns det som..:) BF 11 spetember.
    Gud vad kul =) ja det e otroligt hur fort tiden går, det e nog den sista månaden som känns längst har jag hört.
    Ja jag e ju helt lycklig över att on mår bra men man vill ju ändå gärna se henne igen.. jag funderar på ett sådant 4d ul, men verkar inte finnas här uppe. man får nog verkar det som ta sej ner till malmö isf eller ngt.
Svar på tråden Vi från SKÅNE som vill träffa nya vänner