Vi från SKÅNE som vill träffa nya vänner
Här kan vi som bor i Skåneregionen träffa nya vänner. Om du skriver anonymt, skriv gärna ort eller liknande som tillfällig signatur så att det blir lättare att skilja oss åt om vi blir flera anonyma
Här kan vi som bor i Skåneregionen träffa nya vänner. Om du skriver anonymt, skriv gärna ort eller liknande som tillfällig signatur så att det blir lättare att skilja oss åt om vi blir flera anonyma
fru2005 och deede -
Välkomna..:) Jag bor i Åstorp.
Vi börjar bli några stycken i dessa krokarna. KUL!
Jag är en tjej på 23 år med BF i dec. Bor i skurups kommun och vill väldigt gärna träffa nya vänner
Kram Therese [email protected]
Trevligt nu när det varit fint väder. Vi har bott på badet, vad har ni gjort i det fina vädret?
Jag har en fråga till er som bor i Malmöregionen, hur är det att bo i Arlöv? Vi ska kolla på en lägenhet där på fredag men jag har hört mycket negativt om Arlöv och är lite osäker på om det kan vara något för oss?
Vi kommer dock inte blå långvariga där utan det handlar om kanske max 1,5 år innan vi ska köpa hus och flytta. Har dock 2 barn i förskoleålder och vill åtminstone att de ska ha en bra förskola att gå på.