Inlägg från: Anonym (Bor i Malmö) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Bor i Malmö)

Vi från SKÅNE som vill träffa nya vänner

Hej! Hakar på om det är okey. Bor i malmö sen 7 år tillbaka. Har bott lite överallt i skåne men är född uppåt landet. Kul med en sida för oss i skåne

• Anonym (Bor i Malmö)

Roligt att se att här finns människor från så många olika delar i skåne. Själv har jag bott i Hörby, Höör, Eslöv och nu Malmö

Någon mer som bor i malmö förresten?

• Anonym (Bor i Malmö)

Trevligt nu när det varit fint väder. Vi har bott på badet, vad har ni gjort i det fina vädret?

• Anonym (Bor i Malmö)

Mumy: Skönt med semester. Ja man har en liten att görlista, många att hälsa på. Sen har vi som tradition att åka till tosselilla. Sen ska vi väl gå på museum, åka till havet och lite av varje.

• Anonym (Bor i Malmö)

Mymy: Ja det mycket att göra i skååne sen finns det ju mycket om man vlill ta sig lite utanför skåne med som astridlingren land och high capparal(har nog stavat fel), mm. Sen beror det på vilken budget man har

• Anonym (Bor i Malmö)

Medusan: det finns nog både bra och dåliga delar av arlöv. Vet inte rikigt hur där är rent allmänt.

• Anonym (Bor i Malmö)

Maddisen80: det låter inte bra. Här är väl inte toppen heller. Ska till vårdcentralen idag. Kolla upp lite o så.

• Anonym (Bor i Malmö)

Jag skulle mest ta prover, så inte min b-12 brist är tillbaka, sen skulle vi diskutera min mage som inte funkar, mycket pga att jag har en ryggskada och fibro som gör att magen ständigt är stressad. Men men det är inte så farligt. Regnigt i dag hörni inget kul eller, jag tycker det är rätt mysigt om jag ska va ärlig då får man lov att va inomhus och titta på film. Jag och dotter har haft jätte mysigt

• Anonym (Bor i Malmö)

Ja den här ungdommen haha känner sig sliten så det blir nog en lugn helg. Sen blir det andra bullar nästa vecka när mannen börjar sin semester. Vi ska göra lite små utflyckter tänkte vi. Nån som har nått förslag(får gärna kosta så lite som möjligt).

• Anonym (Bor i Malmö)

Hur gamla är folk här inne förresten?

Svar på tråden Vi från SKÅNE som vill träffa nya vänner