• Anonym (Mellanskåne)

Vi från SKÅNE som vill träffa nya vänner

Här kan vi som bor i Skåneregionen träffa nya vänner. Om du skriver anonymt, skriv gärna ort eller liknande som tillfällig signatur så att det blir lättare att skilja oss åt om vi blir flera anonyma Solig

• Svar på tråden Vi från SKÅNE som vill träffa nya vänner
  • Maddisen80
    mymy skrev 2011-07-01 08:32:41 följande:
    Så, då var man fru nu då!
    Allt gick bra även om det tog tid innan jag fick tag på minstingarna, som var hos sin pappa.... De kom en halvtimme före vi skulle vigas men jag hann göra i ordning dem och berätta överraskningen, för de visste ju inget..:)
    Vi fotades i trädgården sen, stora flickan fotade oss med sin kamera. Bifogar en bild så ni får se.
    Brev skickades till anhöriga och telefonen gick varm igår kan ni tro..:)
    Hej vilken fin bild ,ni verka ha haft fint väder
  • Maddisen80

Välkomna alla nya,  jag har inte kunnat skrivit så mycket för jag har varit i timrå och kom hem i måndags

• Anonym (Hörby)
    Anonym (Mellanskåne) skrev 2011-06-29 22:18:21 följande:
    Om någon bor i Hörby och har barn i liknande ålder som mina (4, 5 år och 9 månader) får ni gärna höra av er. Stora pojken kommer vara ledig från förskolan med start på måndag och han skulle verkligen behöva någon att leka med ibland, och jag med för den delen Skrattande
    Jag bor ju i Hörby och mina flickor är 4 1/2 och 3 1/2. Vi kan kanske ses på någon lekplats så de kan leka med varandra. Vilket dagis går han på? De kanske redan känner varandra?

Vi har haft sommarlov nu i en vecka och det har varit skönt att bara ta dagen som den kommer.
  • Anonym (Mellanskåne)
    Anonym (Hörby) skrev 2011-07-01 21:12:43 följande:
    Jag bor ju i Hörby och mina flickor är 4 1/2 och 3 1/2. Vi kan kanske ses på någon lekplats så de kan leka med varandra. Vilket dagis går han på? De kanske redan känner varandra?

Vi har haft sommarlov nu i en vecka och det har varit skönt att bara ta dagen som den kommer.
    Jag hade för mig att du hade mindre barn, men vad kul, vi ses gärna någon dag

Jag gillar att vara lite hemlig på nätet, därav anonymiteten så jag vill inte skriva vilket dagis han går på men jag berättar det gärna via mail eller så. Frågan är bara hur vi ska nå varandra när båda är anonyma *funderar*...

Har du msn?
  • Anonym (Hörby)
    Anonym (Mellanskåne) skrev 2011-07-01 21:14:52 följande:
    Jag hade för mig att du hade mindre barn, men vad kul, vi ses gärna någon dag

Jag gillar att vara lite hemlig på nätet, därav anonymiteten så jag vill inte skriva vilket dagis han går på men jag berättar det gärna via mail eller så. Frågan är bara hur vi ska nå varandra när båda är anonyma *funderar*...

Har du msn?
    Jag tror faktiskt jag vet vem du är. Jag undrar om inte jag gav dig tipsade om dagis här i hörby när ni skulle flytta ner. 

Ja, jag har msn. 
  • Anonym (Mellanskåne)
    Anonym (Hörby) skrev 2011-07-01 21:24:50 följande:
    Jag tror faktiskt jag vet vem du är. Jag undrar om inte jag gav dig tipsade om dagis här i hörby när ni skulle flytta ner. 

Ja, jag har msn. 
    Jaha, där ser man du får gärna gå in på min sida och maila då om du hittar dit. Annars kanske vi kan bestämma en tid och en plats där vi ses bara.
  • Anonym (Mellanskåne)
    Anonym (Hörby) skrev 2011-07-01 21:24:50 följande:

Ja, jag har msn. 
    Jag har inboxat dig, åtminstone den jag tror att du är Drömmer
  • MammaLi

Hoppas att jag också får vara med här. Är från Helsingborg.

• Anonym (Bor i Sireköping)

Nu har jag äntligen fått gjort det dära äckliga gluckostestet och tyvärr ska jag äta järntabletter varannan dag.

• mymy
    Anonym (Bor i Sireköping) skrev 2011-07-01 21:52:54 följande:

Nu har jag äntligen fått gjort det dära äckliga gluckostestet och tyvärr ska jag äta järntabletter varannan dag.

Jag ska göra glukostest på tisdag. Trodde jag skulle slippa det men snabbglukosen var precis på översta gränsen så BM tyckte jag skulle göra det för att vi inte ska missa något.. och det har hon ju rätt i... det värsta är att sitta där i 2 timmar tycker jag... men det får gå, bok, tidningar och sånt får jag ta med mig....

Varför får du äta järntabletter varannan dag nu? Har det något med glukostestet att göra?
Svar på tråden Vi från SKÅNE som vill träffa nya vänner