• Anonym (Mellanskåne)

Vi från SKÅNE som vill träffa nya vänner

Här kan vi som bor i Skåneregionen träffa nya vänner. Om du skriver anonymt, skriv gärna ort eller liknande som tillfällig signatur så att det blir lättare att skilja oss åt om vi blir flera anonyma Solig

• Svar på tråden Vi från SKÅNE som vill träffa nya vänner
  • Afrodite86
    Anonym (29) skrev 2011-06-26 11:10:05 följande:
    Hejsan!
    Jag hoppar in här, Bor i utan för Kristianstad och är 29 år
    var utanför bor du? jag bor centralt. e ifrån lund från början flyttade hit i januari för att bli sambo. känner inte så många här och söker nya vänner
  • Anonym (29)

Jag bor i Tollarp. Jobbar normalt i Lund men nu under sommaren så jobbar jag i Kristianstad. Kommer från Hörby från början

• Afrodite86
    Anonym (29) skrev 2011-06-26 11:17:49 följande:
    Jag bor i Tollarp. Jobbar normalt i Lund men nu under sommaren så jobbar jag i Kristianstad. Kommer från Hörby från början
    Jasså vad kul, var jobbar du om jag får fråga, eller med vad iaf?
  • Tant Groda

Afrodite86 Eh jag kan ju lika bra vara synlig (jag som är anonym 29)
    Jag jobbar som undersköterska.
    Vad jobbar du med?

• Chris85

Hej hej! Får man lov o göra er sällskap här? Kommer från Kristianstad hållet men bor i Malmö numera med min man :) hur var midsommar för alla? Vi är i Norge just nu o hälsa på makens bror o familj.. Firade midsommar här :) åker hem tisd morgon! Får se om juni blir vår bebis månad äntligen efter mf :))

• Älskardig
    Afrodite86 skrev 2011-06-26 10:51:18 följande:
    Jag bor inne i centrum vid csk =)
    okok.. du ja mejlar dig min msn så kan du adda mig där... Kram
  • LitenMy

Ni i Kristianstad har ni barn? Har tre på 10,7 och 1 år! 1 åringen har jag på heltid och de stora ojämna veckor!

• Madelen b

Jag har varit frånvarande ett tag nu, och ni som pratade med mig vet att jag var höggravid:D Så nu har jag äntligen fött våran lilla pojke 3v för tidigt!
    men han e stor och fin och hoppas jag får åka hem idag!

• Anonym (C)
    Madelen b skrev 2011-06-27 13:31:50 följande:
    Jag har varit frånvarande ett tag nu, och ni som pratade med mig vet att jag var höggravid:D Så nu har jag äntligen fött våran lilla pojke 3v för tidigt!
    men han e stor och fin och hoppas jag får åka hem idag!
    Jag tänkte att det nog var så. Stort Grattis till lillkillen. Skrattande
    Hoppas att allt gick bra.

Håller tummarna att du får åka hem idag, tyckte själv att det var väldigt tråkigt att ligga på BB.
  • frida20

bor i hässleholm och har två barn i åldern 4 och 1år

Svar på tråden Vi från SKÅNE som vill träffa nya vänner