Vi från SKÅNE som vill träffa nya vänner
Här kan vi som bor i Skåneregionen träffa nya vänner. Om du skriver anonymt, skriv gärna ort eller liknande som tillfällig signatur så att det blir lättare att skilja oss åt om vi blir flera anonyma
Här kan vi som bor i Skåneregionen träffa nya vänner. Om du skriver anonymt, skriv gärna ort eller liknande som tillfällig signatur så att det blir lättare att skilja oss åt om vi blir flera anonyma
Hej på er!
Hoppar gärna med i denna tråd. Bor i Höör (flyttade hit 08) Och har väl inte direkt så många nära vänner här, känner många men umgås sällan privat om ni förstår! Kommer från Helsingborg där jag har bott i hela mitt liv innan. Där har jag även mina vänner och släkt så det händer ju att man är där en del... :D
Har tre pojkar 03, 07, 09
Roligt att se att här finns människor från så många olika delar i skåne. Själv har jag bott i Hörby, Höör, Eslöv och nu Malmö
Någon mer som bor i malmö förresten?
Så, då var man fru nu då!
Allt gick bra även om det tog tid innan jag fick tag på minstingarna, som var hos sin pappa.... De kom en halvtimme före vi skulle vigas men jag hann göra i ordning dem och berätta överraskningen, för de visste ju inget..:)
Vi fotades i trädgården sen, stora flickan fotade oss med sin kamera. Bifogar en bild så ni får se.
Brev skickades till anhöriga och telefonen gick varm igår kan ni tro..:)
Åååh så nervös jag är nu känner jag...:))) Det är ju en "hemlighet" att vi gifter oss idag men jag vill skrika ut det för hela världen..:) Denna klänning ska jag ha i alla fall.