• Anonym (Mellanskåne)

Vi från SKÅNE som vill träffa nya vänner

Här kan vi som bor i Skåneregionen träffa nya vänner. Om du skriver anonymt, skriv gärna ort eller liknande som tillfällig signatur så att det blir lättare att skilja oss åt om vi blir flera anonyma Solig

• Svar på tråden Vi från SKÅNE som vill träffa nya vänner
  • Tujan
    Anonym (simrishamn) skrev 2011-06-19 09:55:22 följande:
    Hallå e en tjej på 28 år bor mellan ystad o simrishamn med min sambo o 3 barn som e födda 02,06,10
    har en hund,,har inga nära vänner e nästan alltid sj vilket e tråkigt.Vill ha en nära vän som man kan prata om typ allt med o träffas
    Jag bor i Tomelilla, så vi bor tydligen väldigt nära varandra Glad!!!
  • Anonym (3 barns mamma)

Jag bor i lilla Osby och har tre barn och särbo, men inga riktiga vänner

• Älskardig

Ja vill ha kaffekompisar som kan komma å dricka kaffe hos mig på dagarna när gubben inte ä hemma.. De ä dötrist å helt lååångtrkiiigt ju..

• Afrodite86
    MammaMia88 skrev 2011-06-23 16:33:38 följande:
    Skickade ett svar på ditt mail, fick du det?
    Nä det har försvunnit =( kan du skicka igen eller?
  • Afrodite86
    Älskardig skrev 2011-06-24 01:23:21 följande:
    Ja vill ha kaffekompisar som kan komma å dricka kaffe hos mig på dagarna när gubben inte ä hemma.. De ä dötrist å helt lååångtrkiiigt ju..
    var bor du?
  • Anonym (Hörby)

Glad midsommar alla!!!! Passa nu på och fira även om vädret här inte är det bästa. Så länge det inte regnar är det bra.

I går var sista skoldagen och sista dagen barnen var på dagis. Nu har vi sommarlov. Så skönt men samtidigt är jag lite orolig över om jag klarar av att stimulera dem hela sommaren. 

• norgesessan

Äldst sonen har semester från skolan, mellan och lillan slutar den 29. juni.

Emil 25/1-03, Jonathan 26/9-05 och Isabelle 2/2-09.
  • Anonym (Bor i Sireköping)

Glad Midsommar allihopa. Här är vädret från sol till mörka moln hela tiden, så jag hoppas på att regnet ska hålla sig borta idag.

• Anonym (ensam)

Glad midsommar allihopa. Hoppas att ni får en bra dag. 

Svar på tråden Vi från SKÅNE som vill träffa nya vänner