Vi från SKÅNE som vill träffa nya vänner
Här kan vi som bor i Skåneregionen träffa nya vänner. Om du skriver anonymt, skriv gärna ort eller liknande som tillfällig signatur så att det blir lättare att skilja oss åt om vi blir flera anonyma
Här kan vi som bor i Skåneregionen träffa nya vänner. Om du skriver anonymt, skriv gärna ort eller liknande som tillfällig signatur så att det blir lättare att skilja oss åt om vi blir flera anonyma
Anonym (Tågis): Hur gammal är du? Är du uppvuxen i Tågarp?
Anonym (Sireköpinge): Min dotter går på dagis i Teckomatorp eftersom vi bodde där när hon började dagis, onödigt att flytta henne. Vad arbetar du med?
Jag är 30 och har bott här i snart 6 år. Hur gammal är du?
Ska ni göra något kul i sommar? Jag har precis börjat jobba efter föräldraledigheten men hinner med Roxettekonsert i Gbg och några fester.
I september ska vi tillbringa en vecka hos goda vänner utanför Wien. De har en son på 4,5 år och en dotter på 2 år. Lär bli fullt ös!!
Sanga86: Nej hon går inte på dagis ännu.
Hon ska event gå 15 tim i veckan till våren när hon blivit 2 men det ska vi ta ställning till när lillasyster fötts.
Skönt att ni har dagis i tjörnarp :)
Trivs han på dagis?!
Hur tycker du det funkar med hundarna sedan sonen kom?!
God morgon allesammans!
Idag är en lite gråtrist dag men jag ska ju jobba så det gör inte så mycket.
Igår vart det en lång dag med jobb, hem och fixa mat, äta, sätta sig i bilen och köra till malmö för sambon skulle lämna bussen på verkstad där, fika med svärmor, köra hem, natta barnen, slappna av själv och sen sova. Känner mig ganska trött idag..:) Men det går över antar jag. Ska nu börja göra mig i ordning för jobbet, bussen går strax efter 7...
Vad ska ni göra idag?
Då var det sista jobbedagen för mig idag då. Efter att jag har lämnat på dagis så blir det att hämta en jordgubbstårta till jobbet och hinna köpa glass till barnen. Så i morgon är det min första arbetslösa dag igen efter 2 år.
Blir du arbetslös? Usch då!
Jordgubbstårta är aldrig fel :) MUMS!!
Vore det inte kul med en liten träff för oss alla? En kväll eller på helgen, vilket som skulle passa för mig :)