• Anonym (Mellanskåne)

Vi från SKÅNE som vill träffa nya vänner

Här kan vi som bor i Skåneregionen träffa nya vänner. Om du skriver anonymt, skriv gärna ort eller liknande som tillfällig signatur så att det blir lättare att skilja oss åt om vi blir flera anonyma Solig

• Svar på tråden Vi från SKÅNE som vill träffa nya vänner
  • Anonym (Hörby)

EmmaK: Vet inte riktigt var vi vill bo. Kan tänka oss både utanför Hörby och i utkanten av Hörby. Vill inte att det ska vara alldeles för långt in till byn. 

• jankie

Oj, såg att mitt inlägg inte blev citerat. Mymy, var i från är du?

• Anonym (Bor i Sireköping)

Två dagar kvar att jobba sen är man mammaledig igen. Ska bli så skönt att bara njuta av sommaren och mina finaste innan bebis kommer till världen och man ska vänja sig vid nya rutiner. Men det hade ju som sagt avrot kul om man hade lite vänner som man ahde kunnat träffa också.

• Afrodite86
    Anonym (kristianstad) skrev 2011-06-19 20:01:39 följande:
    Nån från norra skåne?
    hejsan =)
    jag e nyinflyttad i kristianstad och väntar min första =) bf den 7 december
  • EeMe

Hello!

En till i nordöstra skåne!

Största intreset nu är heminredning och renovering... Nästa lite manisk...

• Anonym (Hörby)
    Anonym (Bor i Sireköping) skrev 2011-06-20 20:06:21 följande:
    Två dagar kvar att jobba sen är man mammaledig igen. Ska bli så skönt att bara njuta av sommaren och mina finaste innan bebis kommer till världen och man ska vänja sig vid nya rutiner. Men det hade ju som sagt avrot kul om man hade lite vänner som man ahde kunnat träffa också.
    Är det ditt andra barn? Jag längtar tills vi kan skaffa en trea men det lär dröja. Först måste jag plugga färdigt och få ett jobb. Förra gången jag var gravid var jag arbetslös efter men som tur var kom jag in på skola direkt efter mammaledigheten. Det är annars rätt stressande att inte ha jobb när man är föräldraledig.
  • sanga86

EmmaK1986- aha :) haha! Ja precis, där e de! Nja inte heltid riktigt, eftersom lillebror inte e så gammal så vill ja inte va borta så mycke än... Va jobbar/jobbade du med?

• Anonym (Bor i Sireköping)
    Anonym (Hörby) skrev 2011-06-20 20:10:53 följande:
    Är det ditt andra barn? Jag längtar tills vi kan skaffa en trea men det lär dröja. Först måste jag plugga färdigt och få ett jobb. Förra gången jag var gravid var jag arbetslös efter men som tur var kom jag in på skola direkt efter mammaledigheten. Det är annars rätt stressande att inte ha jobb när man är föräldraledig.
    Ja det är mitt andra barn. Jag har gått som vikarie i drygt två år hos min syster på hennes dagis, haft jobb tre dagar i veckan, nästan fulla veckor. Trisst att man inte har något att gå tillbaka till sen bara, så jag får vara ute i god tid med att leta jobb sen igen. Visst är det jobbigt att inte ha något jobb, det är frustrerande.
  • Anonym (Hörby)
    Anonym (Bor i Sireköping) skrev 2011-06-20 20:14:25 följande:
    Ja det är mitt andra barn. Jag har gått som vikarie i drygt två år hos min syster på hennes dagis, haft jobb tre dagar i veckan, nästan fulla veckor. Trisst att man inte har något att gå tillbaka till sen bara, så jag får vara ute i god tid med att leta jobb sen igen. Visst är det jobbigt att inte ha något jobb, det är frustrerande.
    Låter som om du har fullt upp. Skönt att få "vila upp" sig lite innan bebisen kommer. Vill du jobba med något annat?
Svar på tråden Vi från SKÅNE som vill träffa nya vänner