Vi från SKÅNE som vill träffa nya vänner
Här kan vi som bor i Skåneregionen träffa nya vänner. Om du skriver anonymt, skriv gärna ort eller liknande som tillfällig signatur så att det blir lättare att skilja oss åt om vi blir flera anonyma
Här kan vi som bor i Skåneregionen träffa nya vänner. Om du skriver anonymt, skriv gärna ort eller liknande som tillfällig signatur så att det blir lättare att skilja oss åt om vi blir flera anonyma
EmmaK: Vet inte riktigt var vi vill bo. Kan tänka oss både utanför Hörby och i utkanten av Hörby. Vill inte att det ska vara alldeles för långt in till byn.
Oj, såg att mitt inlägg inte blev citerat. Mymy, var i från är du?
Två dagar kvar att jobba sen är man mammaledig igen. Ska bli så skönt att bara njuta av sommaren och mina finaste innan bebis kommer till världen och man ska vänja sig vid nya rutiner. Men det hade ju som sagt avrot kul om man hade lite vänner som man ahde kunnat träffa också.
Hello!
En till i nordöstra skåne!
Största intreset nu är heminredning och renovering... Nästa lite manisk...
EmmaK1986- aha :) haha! Ja precis, där e de! Nja inte heltid riktigt, eftersom lillebror inte e så gammal så vill ja inte va borta så mycke än... Va jobbar/jobbade du med?
Jag som trodde jag hade koll, var 17 ligger sireköping?