Vi från SKÅNE som vill träffa nya vänner
Här kan vi som bor i Skåneregionen träffa nya vänner. Om du skriver anonymt, skriv gärna ort eller liknande som tillfällig signatur så att det blir lättare att skilja oss åt om vi blir flera anonyma
Här kan vi som bor i Skåneregionen träffa nya vänner. Om du skriver anonymt, skriv gärna ort eller liknande som tillfällig signatur så att det blir lättare att skilja oss åt om vi blir flera anonyma
EmmaK: Jag gillar inredning då främst shabby chick/ romantiska stilen. Tyvärr är inte mannen lika intresserad av den stilen utan han vill ha det lite maskulint med svarta skinnsoffor och modernt. Vi bor tyvärr i lägenhet. Vi hinner inte med hus nu när jag studerar. Bor ni inne i Hörby eller utanför?
Mellanskåne: Jag och mannen har också bara 3 veckors semester tillsammans. De stänger sitt jobb under den tiden. Vad jobbigt att lämna allt för ett nytt jobb. Man kan ju se det som en nystart också att lära känna en helt annan plats och andra människor utan att någon vet hur ni var innan. Bor ni i hus eller lägenhet?
Sanga86: Jag blev hitlurad till Hörby av min man. Kommer från Eslövs trakterna egentligen. Det som gör det tråkigt när man flyttar är att man lämnar kvar sina vänner. Jag är den enda i min kompiskrets som har barn vilket gör att jag hamnar utanför. Det är tråkigt att de inte tror att man kan festa någon gång ibland bara för att man har barn. De har ju en pappa också som kan vara hemma med dem.
Norgesessan: Jag studerar till medicinska sekreterare i Kristianstad. Jag har som tur är bara 1 år kvar i skolan. Det är en Yh-utbildning på 2 år. Förskollärare vad intressant. Var studerar du någonstans? Väljer man någon inriktning?
Vi får försöka fika någonstans allesammans de hade varit roligt
Hörby, man väljer program och åldersinriktning mfrån början, men till hösten ändras hela utbildningen, så alla går gemensamt först och väljer sen.
Jag går på Malmö Högskola.
vad skönt för dig med bara ett år kvar!
Er andra, är vi bara tre från Malmö i denna tråden? Fanns några fler i stora tråden, men det verkar inte som dom hittar hit eller ser frågorna i stora tråden, har ju blitt många sidor sen igår.
Mit radbyte försvann!