Vi från SKÅNE som vill träffa nya vänner
Här kan vi som bor i Skåneregionen träffa nya vänner. Om du skriver anonymt, skriv gärna ort eller liknande som tillfällig signatur så att det blir lättare att skilja oss åt om vi blir flera anonyma
Här kan vi som bor i Skåneregionen träffa nya vänner. Om du skriver anonymt, skriv gärna ort eller liknande som tillfällig signatur så att det blir lättare att skilja oss åt om vi blir flera anonyma
Bor lite utanför Höör, har en liten kille på 1 år, 3 hundar o en sambo:) många av mina gamla vänner har försvunnit i en rasande fart sen vi blev föräldrar tyvärr, hoppas på att hitta nya guldkorn!
Jag bor ju inte i skåne då men älskar naturen där nere och mitt mål är ju att bosätta mig där nere inom en snart framtid...
Men jag lär gärna känna nya människor och hälsa gärna på :)
Jag är 27 år och är ensamstående med två flickor i ålder 4 och 5 år :)
En lundabo här :) hoppar in om det är okey. Har en busig son på snart 3år :)
Mellanskåne: Jag har hemmastudier på onsdagen resten av veckan är jag i skolan från 8--15.30. Det blir långa dagar. Går nu sista veckan sedan har jag sommarlov med barnen. Bestämde mig för att inte jobba i sommar utan bara njuta av barnen. Får hoppas på fint väder så jag kan gå till lekplatser med barnen.
Vad har ni andra för intressen?