Vi från SKÅNE som vill träffa nya vänner
Här kan vi som bor i Skåneregionen träffa nya vänner. Om du skriver anonymt, skriv gärna ort eller liknande som tillfällig signatur så att det blir lättare att skilja oss åt om vi blir flera anonyma
Här kan vi som bor i Skåneregionen träffa nya vänner. Om du skriver anonymt, skriv gärna ort eller liknande som tillfällig signatur så att det blir lättare att skilja oss åt om vi blir flera anonyma
Nån från norra skåne?
"Hörby", jag är också hemma hela sommaren, ena sonen behöver det. Blir skral ekonomi i sommar, men det går iallafall runt.
Mellanskåne: Vi bor rätt centralt. Bor tyvärr i lägenhet men hinner inte fixa med något hus så länge jag studerar. Vi har inga planer inför sommaren. Nu i helgen var vi på Liseberg och vi tänkte oss ha lite "skåne runt" med barnen.
Jag älskar verklighetsbaserade böcker. Ju hemskare desto bättre. Låter hemskt men jag tycker de är så starka som klarar av att ta sig ur det. Träna gör försöker jag göra framför tv hemma för jag hinner inte med så mycket annat.
Hörby, vi stannar nog huvudsakligen i Malmö, åker runt på lekplatserna, går till stan med mer..Badar. Vi ska till Norge sen, och på Liseberg. Min syster kommer också en vecka innan vi åker till Norge.
Vad studerar du? Jag utbildar mig till förskollärare, har tre terminer kvar.
Mellan Skåne: Jag kommer vara hemma rätt länge till , väntar ju nr 2 i oktober och vi kommer inte lämna dottern på förskola på ett tag. Hur länge ska du vara hemma?!
Dottern är 16 månader , bott här i 10 mån :)
Jag läser till samhällslärare men har tagit studieuppehåll nu pga mammaledighet.
Har du varit något på öppna?!
Sangs86: vart utanför Höör bor du?
Hörby: mina "intressen" är ( känns som om man skriver i mina vänner bok som man hade på mellanstadiet hihi)
Förutom familjen är inredning, träna, umgås med nära och kära , läsa när tid ges