• Anonym (Mellanskåne)

Vi från SKÅNE som vill träffa nya vänner

Här kan vi som bor i Skåneregionen träffa nya vänner. Om du skriver anonymt, skriv gärna ort eller liknande som tillfällig signatur så att det blir lättare att skilja oss åt om vi blir flera anonyma Solig

• Svar på tråden Vi från SKÅNE som vill träffa nya vänner
  • Labolinas
    norgesessan skrev 2011-06-20 10:54:18 följande:

Hörby, man väljer program och åldersinriktning mfrån början, men till hösten ändras hela utbildningen, så alla går gemensamt först och väljer sen.

Jag går på Malmö Högskola.

vad skönt för dig med bara ett år kvar!

Er andra, är vi bara tre från Malmö i denna tråden? Fanns några fler i stora tråden, men det verkar inte som dom hittar hit eller ser frågorna i stora tråden, har ju blitt många sidor sen igår.

Det verkar så Läste att du pluggar till förskollärare, kul! Du kommer ha lätt att få jobb, det är ju jättebrist på just förskollärare i Malmö! När är du färdig? 
    ~Carpe Diem~
  • mymy
    Anonym (Hörby) skrev 2011-06-20 09:35:08 följande:
    Norgesessan: Jag studerar till medicinska sekreterare i Kristianstad. Jag har som tur är bara 1 år kvar i skolan. Det är en Yh-utbildning på 2 år. Förskollärare vad intressant. Var studerar du någonstans? Väljer man någon inriktning?
    Då kommer Du få ett roligt jobb..;) Jobbar själv som det idag. Trivs MYCKET bra.
  • mymy
    Maddisen80 skrev 2011-06-20 10:33:30 följande:
    Vi får försöka fika någonstans allesammans de hade varit roligt
    Ja Maddem samla du ihop ett gäng så kommer jag gärna om jag kan..:) Kan tänka mig att åka lite också!
  • sanga86

EmmaK- ja jag vet precis hur de e! De känns som om man inte e på samma nivå i livet längre tyvärr, känns lite lustigt när vänner snackar om utgång o man inte ens blir tillfrågad, men Vafasen! De e deras förlust tänker jag! Jaha va pysslar du med om dagarna?

• EmmaK1986

Sangs86: kommer i yr ihåg vart, var säkert 15 år sedan..
    Blev Hörby eftersom sambon jobbar här/ kommer härifrån samt vi hitta ett hus vi gillade :)
    Vad gör dy när dy inte är mammaledig?

Hörby: bor utanför i osbyholm.
    Jag älskar shabby stilen och har faktiskt lyckats övertala min man till det hihi..

Mellanskåne:okej :) hur länge ska du vara hemma ?!
    Var det jobb som tog er till Hörby?!

• Jordgubbarmeglass

Tjena mittbena tjejor/killar

Här finns i alla fall jag.
    En inbiten Göteborgare, som halkade in över skånes gräns 2009.
    Och sen dess har jag bott kvar

Bor i Malmö med sambo och barn.
    Är 24 år gammal och min son är 4 månader, dottern 7 år!

Jag vill mer än gärna hitta någon/några/massor av nya vänner =)
    "äger" inte någon vän här i skåne, eller ja.. knappt någon vän överhuvudtaget längre =(

Så får jag vara med här vore det kanoners

vill ni tjöta vidare på msn/mail eller liknande så inboxa mig bara!

Ha en fortsatt fin dag! Solig

• Sanna1986

Tjena!
    Sanna här från Malmö. Men bor sedan ca 1 år tillbaka i Trelleborg.
    Är 24 år, till hösten 25 och väntar första barnet vilken dag som helst.

Någon som bor i närheten av Malmö/trelleborg regionen och är eller snart är mammaledig?

★ BF 25 Juni ♥ Älskad från första stund ★
  • Jordgubbarmeglass
    Sanna1986 skrev 2011-06-20 14:41:52 följande:
    Tjena!
    Sanna här från Malmö. Men bor sedan ca 1 år tillbaka i Trelleborg.
    Är 24 år, till hösten 25 och väntar första barnet vilken dag som helst.

Någon som bor i närheten av Malmö/trelleborg regionen och är eller snart är mammaledig?
    Bor i Malmö är mammaledig i 9 månader till!!

vet ni vilket kön det är på bebisen?
  • Sanna1986
    Jordgubbarmeglass skrev 2011-06-20 14:43:27 följande:
    Bor i Malmö är mammaledig i 9 månader till!!

vet ni vilket kön det är på bebisen?
    Underbart! har skrivit till dig :)

Ja, en flicka. Men för någon vecka sedan drömde jag att jag födde en son. Så hoppas BM inte sett fel, annars får han bära massa klänningar i sommar Skrattande
    ★ BF 25 Juni ♥ Älskad från första stund ★
  • Anonym (Bor i Sireköping)

Gud vad jag är trött idag och sex barn på jobb, snacka om att man blir tröttare när det är färre barn. Onsdag är min sista jobbedag och snacka om att jag ska njuta av sommaren och mina prinsar innan vår lilla bebis ska födas. Sen är det ny omställning och rutiner som ska man ska vänja sig vid.

Svar på tråden Vi från SKÅNE som vill träffa nya vänner