Inlägg från: sanga86 |Visa alla inlägg
  • sanga86

Vi från SKÅNE som vill träffa nya vänner

Bor lite utanför Höör, har en liten kille på 1 år, 3 hundar o en sambo:) många av mina gamla vänner har försvunnit i en rasande fart sen vi blev föräldrar tyvärr, hoppas på att hitta nya guldkorn!

• sanga86

EmmaK1986- jag bor i Tjörnarp heter de, platsen Gud troligtvis glömde ;) men bi trivs bra här! Va de i Hörby du bor?

• sanga86

EmmaK1986- nja jag är från stanstorp från början, ligger vid Ringsjön, men min sambo e uppväxt här så man kan säga att ja blev hitlurad ;) jaha! Va mysigt! Var ligger den? Här e himla fint på sommaren! Varför blev Hörby valt?

• sanga86

EmmaK- ja jag vet precis hur de e! De känns som om man inte e på samma nivå i livet längre tyvärr, känns lite lustigt när vänner snackar om utgång o man inte ens blir tillfrågad, men Vafasen! De e deras förlust tänker jag! Jaha va pysslar du med om dagarna?

• sanga86

EmmaK1986- våra hundar kräver sin tid, o sen har ja börjat jobba så smått:) känns kul o komma ut bland folk igen ;)

• sanga86

EmmaK1986-vi har 2 chihuahuor och 1 rottweiler =) jrtl? nu e ja kanske lite trög? ;)
    har lastbilskort så egentligen letade ja chaffisjobb, men blev erbjuden ett jättebra jobb på Lager23 i Höör, (klädesbutik) o de e jätteroligt!

• sanga86
    Anonym (snart Höör) skrev 2011-06-20 19:52:50 följande:

Vad kul!

Vi har köpt hus på Lodjursstigen. Är dålig på Höör så jag vet inte riktigt hur jag ska förklara var det ligger!

jaha, va skoj! va har ni för hund?
  • sanga86

EmmaK1986- aha :) haha! Ja precis, där e de! Nja inte heltid riktigt, eftersom lillebror inte e så gammal så vill ja inte va borta så mycke än... Va jobbar/jobbade du med?

• sanga86

EmmaK1986- okey! Va roligt, vi har bara ett, såg att ja råkade skriva lillebror, men de skulle va lillen:) han blev ett i april, tiden bara springer iväg! Va e de för affär?

• sanga86

EmmaK1986- ja man blir ju nästan rädd :) nä han fick dagisplats här i tjörnarp, så de e helt perfekt, nära och bra! har du dagisplats till din lilla/e?

• sanga86

EmmaK1986- ja de e helt super me dagis så nära! Han älskar de! Han har varit tidig me Nästan allt, så de e lite svårt o stimulera den lille rackaren hemma, de e perfekt me alla dom andra barnen:) jo de har funkat bra tycker ja:) de blir ju lite stressigt o hinna med alla ibland bara, hur har de gått för er?

Svar på tråden Vi från SKÅNE som vill träffa nya vänner