Vi från SKÅNE som vill träffa nya vänner
Bor lite utanför Höör, har en liten kille på 1 år, 3 hundar o en sambo:) många av mina gamla vänner har försvunnit i en rasande fart sen vi blev föräldrar tyvärr, hoppas på att hitta nya guldkorn!
Bor lite utanför Höör, har en liten kille på 1 år, 3 hundar o en sambo:) många av mina gamla vänner har försvunnit i en rasande fart sen vi blev föräldrar tyvärr, hoppas på att hitta nya guldkorn!
EmmaK1986- jag bor i Tjörnarp heter de, platsen Gud troligtvis glömde ;) men bi trivs bra här! Va de i Hörby du bor?
EmmaK1986- nja jag är från stanstorp från början, ligger vid Ringsjön, men min sambo e uppväxt här så man kan säga att ja blev hitlurad ;) jaha! Va mysigt! Var ligger den? Här e himla fint på sommaren! Varför blev Hörby valt?
EmmaK- ja jag vet precis hur de e! De känns som om man inte e på samma nivå i livet längre tyvärr, känns lite lustigt när vänner snackar om utgång o man inte ens blir tillfrågad, men Vafasen! De e deras förlust tänker jag! Jaha va pysslar du med om dagarna?
EmmaK1986- våra hundar kräver sin tid, o sen har ja börjat jobba så smått:) känns kul o komma ut bland folk igen ;)
Snart Höör- jag bor precis utanför Höör, var har ni köpt hus ? :)
EmmaK1986-vi har 2 chihuahuor och 1 rottweiler =) jrtl? nu e ja kanske lite trög? ;)
har lastbilskort så egentligen letade ja chaffisjobb, men blev erbjuden ett jättebra jobb på Lager23 i Höör, (klädesbutik) o de e jätteroligt!
Vad kul!
Vi har köpt hus på Lodjursstigen. Är dålig på Höör så jag vet inte riktigt hur jag ska förklara var det ligger!
EmmaK1986- aha :) haha! Ja precis, där e de! Nja inte heltid riktigt, eftersom lillebror inte e så gammal så vill ja inte va borta så mycke än... Va jobbar/jobbade du med?
EmmaK1986- okey! Va roligt, vi har bara ett, såg att ja råkade skriva lillebror, men de skulle va lillen:) han blev ett i april, tiden bara springer iväg! Va e de för affär?
EmmaK1986- ja man blir ju nästan rädd :) nä han fick dagisplats här i tjörnarp, så de e helt perfekt, nära och bra! har du dagisplats till din lilla/e?
EmmaK1986- ja de e helt super me dagis så nära! Han älskar de! Han har varit tidig me Nästan allt, så de e lite svårt o stimulera den lille rackaren hemma, de e perfekt me alla dom andra barnen:) jo de har funkat bra tycker ja:) de blir ju lite stressigt o hinna med alla ibland bara, hur har de gått för er?