• mymy

Vi från SKÅNE som vill träffa nya vänner

Kul med denna tråd! Bor i NV Skåne.
    Åstorp. 38 år, 3 barn (-96, -00, -01) o en liten på G med BF 11/9. Sambo. Jobbar som sekreterare inom vården o trivs med det. :) inflyttad till Skåne -99 o har bott i Alingsåstrakten senast men även i Stockholmstrakten o uppe i norr.

• mymy

Jag ska ha barn i september, i alla fall har jag BF 11 september :)

• mymy
    Anonym (Hörby) skrev 2011-06-20 09:35:08 följande:
    Norgesessan: Jag studerar till medicinska sekreterare i Kristianstad. Jag har som tur är bara 1 år kvar i skolan. Det är en Yh-utbildning på 2 år. Förskollärare vad intressant. Var studerar du någonstans? Väljer man någon inriktning?
    Då kommer Du få ett roligt jobb..;) Jobbar själv som det idag. Trivs MYCKET bra.
  • mymy
    Maddisen80 skrev 2011-06-20 10:33:30 följande:
    Vi får försöka fika någonstans allesammans de hade varit roligt
    Ja Maddem samla du ihop ett gäng så kommer jag gärna om jag kan..:) Kan tänka mig att åka lite också!
  • mymy
    Anonym (Bor i Sireköping) skrev 2011-06-20 20:06:21 följande:
    Två dagar kvar att jobba sen är man mammaledig igen. Ska bli så skönt att bara njuta av sommaren och mina finaste innan bebis kommer till världen och man ska vänja sig vid nya rutiner. Men det hade ju som sagt avrot kul om man hade lite vänner som man ahde kunnat träffa också.
    Så lyxigt att vara ledig.. själv jobbar jag fram till vecka 30, SEN är det min tur att vara ledig också..:) ska bli skoj! Då ska jag ägna mg åt ungarna, har ju tre stycken redan..:) Det blir lite Tosselilla, lite Bakken och sånt. Någon som vill hänga på? Min sambo (blivande man) kommer säkert också med..:)
  • mymy
    VårtLillaMirakel skrev 2011-06-20 17:46:34 följande:

Jag är en 28-årig tjej från skurup!

En sambo, en dotter på 13 månader och tre katter har jag.

Är förldraledig just nu.

Välkommen..:) Själv bor jag strax norr om HBG.
  • mymy
    Anonym (Bor i Sireköping) skrev 2011-06-21 16:16:09 följande: