Vi från SKÅNE som vill träffa nya vänner
Blir du arbetslös? Usch då!
Jordgubbstårta är aldrig fel :) MUMS!!
Vore det inte kul med en liten träff för oss alla? En kväll eller på helgen, vilket som skulle passa för mig :)
Blir du arbetslös? Usch då!
Jordgubbstårta är aldrig fel :) MUMS!!
Vore det inte kul med en liten träff för oss alla? En kväll eller på helgen, vilket som skulle passa för mig :)
Hoppas ni alla hade en fantastisk kväll igår!
Vi var hos bekanta till min älskling och jag var lite orolig för det, men det visade sig att de var helt normala och vanliga människor..:) Hoppas på mer umgänge med dem. Har ju inte så många att umgås med så det är aldrig fel med bekanta..:) Vi hade en fantastisk kväll med mycket god mat och många goa skratt. Alkoholfritt för min del såklart, vilket det kanske hade varit även om jag inte varit gravid då jag knappt dricker alkoholhaltiga drycker..:) Vi tog en liten promenad, de flesta badade i deras pool (38 grader!!) och umgicks. Ska snart hämta hem hjärtat, vi fick åka dit i 2 bilar igår men så bestämde karlarna sig för att se Formel 1 och ta ngn öl så jag får åka o håämta honom snart. Ikväll blir det Pizza till mat och soffläge är vad som gäller resten av kvällen sen..:) Hoppas det kommer ngn bra film!