• mymy

Vi från SKÅNE som vill träffa nya vänner

Anonym (Bor i Malmö) skrev 2011-07-12 08:59:09 följande:
    Maddisen80: det låter inte bra. Här är väl inte toppen heller. Ska till vårdcentralen idag. Kolla upp lite o så.
    Hoppas det inte är nåt allvarligt du ska kolla upp. Kram
  • mymy
    Maddisen80 skrev 2011-07-11 20:08:10 följande:
    Hej hur är de med er här är de skiit ,har sovit 4 timmar på 4 dar
    Här är det hyfsat bra så jag ska inte klaga.
    Fråga om du inte kan få lite medicin så du kan sova. När man inte sover så funkar man inte som man ska, det borde dom veta där du är. Kram och krya på dig.
  • mymy

Fru2005 o anonym C- jag fikar gärna men det måste bli efter jobb (o så kan jag inte torsdag o fredag) nästa vecka alla dagar utom fredag ok för mig :)

• mymy
    MammaLi skrev 2011-07-12 22:36:56 följande:
    Jag följer gärna med och fikar längre fram men tyvärr säger min plånbok stopp just nu.
     Kan ni inte berätta vad ni gör på fritiden? Just för tillfället blir det mest promenader för min del, gillar att baka , pyssla , läsa. Det är vad jag kan komma på just nu , fast den senaste tiden har lusten och orken att göra något inte funnits där.

Skulle gjort ett inlägg redan igår men det fungerade inte från mobilen, kan inte logga in där.   
    Fritiden ja.. jag älskar eg att pyssla men det har inte hänt på länge nu. Efter att vår pappa dog försvann det liksom  och jag har inte börjat igen. Men jag SKA! Är inte en bullmamma alls (trots 4:e barnet på gång) så baka och sånt är inte min grej..:) Promenera gillar jag, gå i skogen med sällskap, leta svamp. Läsa gör jag varje dag och då skönlitteratur av olika sort. Faktiskt gillar jag gå på loppis och fynda. Lite såna saker är  vad jag gillar på fritiden..:)
  • mymy

Onsdag nu då. 8 arbetsdagar kvar. Skulle eg behöva vara ledig känner jag men får försöka bita ihop o jobba... (gravid vecka 32 av 40).
    Vad ska ni göra idag?
    Jobb för min del, sen hem o soffläge o få upp benen.
    På torsdag hade vi tänkt åka på Kristianstadsdagarna men det ska visst regna då... Typiskt!!

• mymy
    Happysmileface skrev 2011-07-13 12:18:22 följande:
    Hejsan jag är en ensamstående mamma som har förlorat mycket här i livet o där av alla mina vänner tyvärr. Vill gärna komma i kontakt med nya vänner som man kan prata med o träffas. hör gärna av er till mig msn;: linken.rm@hotmail.com
    Hej och välkommen!
    Var bor du någonstans?
  • mymy
    Anonym (Bor i Sireköping) skrev 2011-07-13 12:25:48 följande:
    Guud vilket tråkigt väder det är idag. Det bara vräker ner och jag har ingen aning om vad jag och sonen ska hitta på. Just nu tittar han på Pingu iallafall.
    Pingu är alltid kul att titta på..:) Unna er en riktig latmansdag hemma tycker jag..:) Det hade jag gjort om jag inte varit tvungen att jobba.....
  • mymy
    Anonym (Bor i Sireköping) skrev 2011-07-13 14:04:41 följande:
    Visst är det fint här på våren/sommaren men sen till vintern är det pest att bo här...vet inte hur många gånger som vi har blivit insnöade och jag är inte den som gärna kör när det är vinter. Jag vill bara flytta och jag vantrivs här vi bor nu. Jag vill flytta tillbaka till stan där jag är uppväxt. Vill ha nära till allt.
    O här har vi en som vill flytta från byn ut på landet... men det lär väl aldrig ske..:(
  • mymy
    Anonym (Bor i Sireköping) skrev 2011-07-13 14:20:38 följande:
    Jag är inte direkt den som kan sitta stilla en hel dag, jag vill att det ska hända något. Just nu kollar han på Micke&Molle. Han blir helt förtvivlad när tanten ska sätta tillbaka räven i skogen, har gråten i halsen och kallar på mig och håller om mig om halsen...är det svårt att hålla tillbaka tåraran själv då eller :)
    själv kan jag gråta till tecknade Barbie filmer eller vad som helst så att mina kycklingar gör det är inte så konstigt..:)))
  • mymy

Välkommen Anonym Ekeby-bo! Åstorp bor jag i. Grattis till graviditeten! Fler barn eller är det första?

Svar på tråden Vi från SKÅNE som vill träffa nya vänner