Vi från SKÅNE som vill träffa nya vänner
Här kan vi som bor i Skåneregionen träffa nya vänner. Om du skriver anonymt, skriv gärna ort eller liknande som tillfällig signatur så att det blir lättare att skilja oss åt om vi blir flera anonyma
Här kan vi som bor i Skåneregionen träffa nya vänner. Om du skriver anonymt, skriv gärna ort eller liknande som tillfällig signatur så att det blir lättare att skilja oss åt om vi blir flera anonyma
Vad roligt!
Då ska vi se vad jag kan hitta på om mig själv!
Jag kan ju berätta att jag jobbar som undersköterska inom hemvårdetn i Lund i vanliga fall men nu har jag gått på HP eftersom vårt andra barn kommer i skiftet mellen juli/aug. Jag gillar att laga mat och baka,var ute med familjen och våran hund i naturen. Det var lite om mig!
Jag som trodde jag hade koll, var 17 ligger sireköping?
Hörby: Hoppas att ni hittar ert drömhus snart:)
Sangs86: innan jag gick på mammledighet läste jag till lärare i samhällsvetenskap och lärande med inriktning grundskolans tidigare år. Har ett år kvar men det lär dröja eftersom lillasyster kommer i okt. Har 2-3 terminer kvar, kommer gå klart dem sen antagligen plugga till något annat. Är inte lika taggad på det längre..
Nu är jag mammaledig men jobbar i en affär varannan helg..
Hur många Barn har du och hur gamla är dem?!
Vilka här i Malmö/nära malmö är ca. 30-32 år?
Jag vill också vara med ;) bor i Dalby utanför Lund, 26 år gammal och väntar mitt andra barn nu i dagarna, har en pojke på 2 1/2.
EmmaK1986- okey! Va roligt, vi har bara ett, såg att ja råkade skriva lillebror, men de skulle va lillen:) han blev ett i april, tiden bara springer iväg! Va e de för affär?