• Anonym (Mellanskåne)

Vi från SKÅNE som vill träffa nya vänner

Här kan vi som bor i Skåneregionen träffa nya vänner. Om du skriver anonymt, skriv gärna ort eller liknande som tillfällig signatur så att det blir lättare att skilja oss åt om vi blir flera anonyma Solig

• Svar på tråden Vi från SKÅNE som vill träffa nya vänner
  • Anonym (Hörby)
    Anonym (snart Höör) skrev 2011-06-20 19:25:40 följande:

Vad roligt!
    Då ska vi se vad jag kan hitta på om mig själv!

Jag kan ju berätta att jag jobbar som undersköterska inom hemvårdetn i Lund i vanliga fall men nu har jag gått på HP eftersom vårt andra barn kommer i skiftet mellen juli/aug. Jag gillar att laga mat och baka,var ute med familjen och våran hund i naturen. Det var lite om mig!

Jag har också jobbat i hemvården dock i Höör. Jag älskar att baka och göra desserter men laga mat tycker jag inte är lika roligt. Det beror nog mycket på att man är så "tvingad" till att laga mat varje dag. 
  • Anonym (Bor i Sireköping)
    EeMe skrev 2011-06-20 20:17:25 följande:

Jag som trodde jag hade koll, var 17 ligger sireköping?

Det ska stå Sireköpinge men jag vet inte hur man rättar till det. Det ligger mellan Svalöv och Tågarp. Nästan 2 mil utanför Landskrona där jag är uppväxt.
  • Afrodite86
    jankie skrev 2011-06-20 09:23:47 följande:
    oooh grattis grattis. Härligt att ha nåt spännande att vänta på :)
    Jo flyttade ju hit som arbetslös, så fixa jobb och sånt var prio ett. SEn blev jag med barn och mammaledig.
    Ytliga vänner har man fått,men börjar bli så trött på att inte ha några riktiga här nere.

Vad jobbar du med? intressen?

Själv jobbar jag som pers.ass.
    Hinner inte med så många intressen,mer än att träna på jobbet och jogga på kvällarna när dottern lagt sig.
    Men mycket data tid hinner jag allt få ;) Bor ute på landet med stor trädgård, så att fixa med den tar sin tid. Hur kul som helst nu när det är sommar.