• Anonym (Mellanskåne)

Vi från SKÅNE som vill träffa nya vänner

Här kan vi som bor i Skåneregionen träffa nya vänner. Om du skriver anonymt, skriv gärna ort eller liknande som tillfällig signatur så att det blir lättare att skilja oss åt om vi blir flera anonyma Solig

• Svar på tråden Vi från SKÅNE som vill träffa nya vänner
  • EeMe

Åh! Ni pratar katter!

Jag har tre kattungar som söker ett nytt hem i början av augusti... De är mörka... Kan tänka mig att leverera till typ hela sydsverige...

• Maddisen80
    norgesessan skrev 2011-06-20 20:27:09 följande:
    Vilka här i Malmö/nära malmö är ca. 30-32 år?
    Hej jag bor ganska nära malmö bor i landskrona
  • jankie
    Afrodite86 skrev 2011-06-21 07:42:34 följande:
    jag misstänker detta var till mej hihi =)
    Min sambo fick mina katter på köpet när han träffade mej och han e oxå mer än hundmänniska. Jag älskar både och men tycker det e skönt med katter för dom e så självständiga. Sedan gillar jag att dom e envisa precis som jag hihi. Jag älskar också att pyssla och baka, det e både mysigt och kul. Till julen brukar jag julbaka=)
    Här uppe kan jag inte så mkt med barnvänliga fik men Zekes e väll rätt så bra till det? Det e urmysigt att sitta och fika ute nu och bara snacka en massa och njuta.
    Jag träffas jätte gärna och fika =) vi kan ta det efter din och min semester hihi
    Nu ska jag till jobbet =)
    Ja det var till dig :) Går inte att citera med en ipad :(
    Julbaka är ju jätte kul. Nu ännu roligare då dottern vill hjälpa till. Lite olika pyssel brukar vi med göra till påsk, jul m.m Fast hahah hon förstör nog bara mer än gör nytta, men kul iaf. Hon gör det på sitt sätt.
    När ska du ha semester då? Eller när kommer du "tillbaka" ? :)

Näe nu ska de packas. Två dagar jobb sen är de SEMESTER :) som jag längtat :)
  • norgesessan

Maddisen, hur långt är det? Har fortfarande inte koll på Skåne fast jag har bott här 9 år till hösten...

Emil 25/1-03, Jonathan 26/9-05 och Isabelle 2/2-09.
  • Älskardig

Ja ä nyinflyttad i Ljungbyhed i SKåne å ja har ingen vän här.. eller några stycken men vi har inte träffats än.. Nån som vill komma på kaffe kanske?? tyvärr har ja inga barn.. men ja brukar oftast bli bra kompis me andra som har barn.. Hör gärna av er..

• Zazza

Bor ej i skåne, har har bott i staffanstorp, malmö och i kävlinge.. hoppas på att inom en snar framtid att kunna flytta ner till staffanstorp.. Min man är därifrån.

• Anonym (ensam)
    Zazza skrev 2011-06-21 14:44:01 följande:
    Bor ej i skåne, har har bott i staffanstorp, malmö och i kävlinge.. hoppas på att inom en snar framtid att kunna flytta ner till staffanstorp.. Min man är därifrån.
    Jag hoppas med att kunna flytta tillbaka till skåne i framtiden. Själv bor jag i dk
  • norgesessan

Ensam, vart i Danmark bor du? Bor du nära Sverige?

Emil 25/1-03, Jonathan 26/9-05 och Isabelle 2/2-09.
  • Anonym (ensam)
    norgesessan skrev 2011-06-21 14:53:21 följande:
    Ensam, vart i Danmark bor du? Bor du nära Sverige?
    Jag bor nere på sydsjälland ca 11mil till malmö, men är väldigt ofta i sverige. Har nämligen min familj där. Så när jag är i sverige är det runt hbg-området. Så nu skulle jag vilja ha lite nya vänner som jag kan umgås med när jag är i sverige
  • Anonym (Bor i Sireköping)
    Anonym (Hörby) skrev 2011-06-20 20:16:30 följande:
    Låter som om du har fullt upp. Skönt att få "vila upp" sig lite innan bebisen kommer. Vill du jobba med något annat?
    Ja det har varit mkt sen jag började jobba där. Det ska bli skönt att få njuta av sommaren men samtidigt kommer jag sakna att ha något att köra till varje dag.
Svar på tråden Vi från SKÅNE som vill träffa nya vänner