Vi från SKÅNE som vill träffa nya vänner
Här kan vi som bor i Skåneregionen träffa nya vänner. Om du skriver anonymt, skriv gärna ort eller liknande som tillfällig signatur så att det blir lättare att skilja oss åt om vi blir flera anonyma
Här kan vi som bor i Skåneregionen träffa nya vänner. Om du skriver anonymt, skriv gärna ort eller liknande som tillfällig signatur så att det blir lättare att skilja oss åt om vi blir flera anonyma
Åh! Ni pratar katter!
Jag har tre kattungar som söker ett nytt hem i början av augusti... De är mörka... Kan tänka mig att leverera till typ hela sydsverige...
Maddisen, hur långt är det? Har fortfarande inte koll på Skåne fast jag har bott här 9 år till hösten...
Ja ä nyinflyttad i Ljungbyhed i SKåne å ja har ingen vän här.. eller några stycken men vi har inte träffats än.. Nån som vill komma på kaffe kanske?? tyvärr har ja inga barn.. men ja brukar oftast bli bra kompis me andra som har barn.. Hör gärna av er..
Bor ej i skåne, har har bott i staffanstorp, malmö och i kävlinge.. hoppas på att inom en snar framtid att kunna flytta ner till staffanstorp.. Min man är därifrån.
Ensam, vart i Danmark bor du? Bor du nära Sverige?