• Anonym (Mellanskåne)

Vi från SKÅNE som vill träffa nya vänner

Här kan vi som bor i Skåneregionen träffa nya vänner. Om du skriver anonymt, skriv gärna ort eller liknande som tillfällig signatur så att det blir lättare att skilja oss åt om vi blir flera anonyma Solig

• Svar på tråden Vi från SKÅNE som vill träffa nya vänner
  • Afrodite86

vad kul att ni har startat en sådan här tråd =)

jag e ifrån början från lund men har flyttat till kristianstad i januari och blivit sambo.

Hade varit kul att lära känna nya vänner, tanken på hur många som försvunnit ur ens liv den senaste tiden. Min närmsta vän ska snart flytta till london med så. Känner mej lätt ensam här uppe i kristianstad för känner inte så många här.

• Anonym (Lund)

Hej, bor i Lund med man & två barn och saknar vänner, har ytliga bekanta och nån närmare men är ofta ensam :(

• Anonym (simrishamn)

Hallå e en tjej på 28 år bor mellan ystad o simrishamn med min sambo o 3 barn som e födda 02,06,10
    har en hund,,har inga nära vänner e nästan alltid sj vilket e tråkigt.Vill ha en nära vän som man kan prata om typ allt med o träffas

• Anonym (Hörby)

Skrev i den andra tråden. Kommer också från Skåne.  Jag är snart 24 år gammal och bor med min man och våra 2 flickor i Hörby. Töserna är 3 1/2 och 4 1/2 år gamla. Är i grunden undersköterska men utbildar mig just nu till medicinsk sekreterare. Känner i princip ingen från Hörby då jag flyttade hit när jag träffade mannen.

• Anonym (C)

Hej!
    Jag hittade hit via den andra tråden där man söker vänner.
    Bor i Hbg med min sambo och vår son på 1 månad.

Saknar riktiga vänner. Hade även varit roligt att träffa andra par att umgås med.
    När jag inte är mammaledig så arbetar jag som undersköterska inom äldreomsorgen.

• tideloo

Anonym Simrishamn; bor också där, en dotter på 15 månader å sambo och hund, vi flyttade hit i november! Vi bor i centrum! Håller med, svårt att träffa nya vänner!

• Maddisen80

Hej jag bor i landskrona men är från Timrå och jag är 30 år och jag har inga barn men jag tycker om barn

• Madelen b
    Anonym (C) skrev 2011-06-19 10:20:18 följande:
    Hej!
    Jag hittade hit via den andra tråden där man söker vänner.
    Bor i Hbg med min sambo och vår son på 1 månad.

Saknar riktiga vänner. Hade även varit roligt att träffa andra par att umgås med.
    När jag inte är mammaledig så arbetar jag som undersköterska inom äldreomsorgen.
    Hejsan!

Jag bor oxå i hbg, vi väntar vårat första barn 12e juli ( hoppas dock han behagar att komma NU :P )

Känner precis som du, jag bott i hbg i 2 år men inte fått några nära och riktiga vänner!
    Komer ni båda från hbg? Och hur gamla är ni ( spelar ingen roll:P Mest nyfiken )
  • Madelen b
    Maddisen80 skrev 2011-06-19 10:39:47 följande:
    Hej jag bor i landskrona men är från Timrå och jag är 30 år och jag har inga barn men jag tycker om barn
    Hur kommer det sig att du flyttat ner dit? Har själv flyttat från sundsvall till helsingborg!
  • WickedyWitch

Här är en tjej från malmö vars vänner sakta verkar försvinna efter den uttalade graviditeten. Är i vecka 9.
    Svider en hel del faktiskt- Men there's more fish in the sea!

Svar på tråden Vi från SKÅNE som vill träffa nya vänner