Inlägg från: Anonym (Lund) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Lund)

Vi från SKÅNE som vill träffa nya vänner

Hej, bor i Lund med man & två barn och saknar vänner, har ytliga bekanta och nån närmare men är ofta ensam :(

• Anonym (Lund)

angelica79: hej, bor i lund, så inte så långt ifrån. Är också pysslig av mig, älskar film o är alltid med på en bra diskussion :)

• Anonym (Lund)
    Dolliver skrev 2011-06-20 07:39:55 följande:
    Hej Anonym (Lund)!

Vem är du då? Intressen och sånt? Har du barn? Vad är det för soprts pyssel du gillar? :)

Själv är jag då 5barnsmamma (P11, F11, F9, P6 och P6 år), gift och bor i hus i Eslöv. Pysslat mycket med scrapbooking, men tyvärr räcker varken orken, tiden eller lusten till det just nu. Har istället gått över till att baka tårtor & kakor - samma sorts pysslighet.
    Jobbar med administration & kundtjänst på en grossistfirma här i Eslöv, som säljer hud- och fotvårdsartiklar till SPA'n och sådant. Trivs superbra!

*tittar på klockan* Och nu är det visst dags att bege sig till jobb!
    Hej,

Är en gift 28-årig 2barnsmamma :) dottern är snart 4 & min son har precis fyllt 1. Sysslar med både scrapbooking & bakning...älskar båda delar men har inte tid eller pengar att lägga på det.

Är fortfarande f-ledig och ska vara det ett tag till :) är lärare på grundskolan och trivs väl rätt hyfsat men har inga planer på att fortsätta med det resten av livet, det finns så mkt annat att prova på :)

Men va skönt att du trivs så bra på ditt jobb...vill också hitta rätt så att det verkligen känns bra att gå till jobb... <får väl se vad framtiden ger...
Svar på tråden Vi från SKÅNE som vill träffa nya vänner