Inlägg från: Lugnistormen |Visa alla inlägg
  • Lugnistormen

Vi från SKÅNE som vill träffa nya vänner

Maddisen80: Vad har du för krämpor. Säger som du känner mig också som 90 har också en del krämpor. Går sjukskriven. Känner igen ditt nick från någon annan tråd men kan inte koppla till vilken.

Tar bort min anonymitet vet inte varaför jag valde att ha det från början. Det var nog för att man kunde då skriva var i landet man bodde. Men som sagt jag bor i Malmö och är 31 år. Har en pojke på snart 9 år och en flicka på 5 år.

Jag är förresten öppen för promenader om det var någon i mamlö som ville ut och ströva någon dag. Fika är jag också öppen för om någon vill det i malmö.

• Lugnistormen

Mysigt att hyra hus, själv har vi en mysig vindsvåning. Vad får ni betala för att hyra hus?

Maddisen80: Låter inte bra med alla krämpor, har också en hel del grejer. Jag har inget sommarkort och har svårt och ta mig så långt men i malmö träffas jag gärna. Nån mer som vill.

• Lugnistormen

Hej Malmö tjejer. Själv bor jag inne i malmö tillsammans med min man och mina två barn, ett på 5 år och ett på 9år

• Lugnistormen

Maddisen80: Här är det sista veckan på mannens semester så det är väl lite sorgligt annars är det bra.

• Lugnistormen

Tomt här i dag när mannen börjat jobba men barnen är hemma i alla fall en vecka till sen börjar skola och dagis.

• Lugnistormen

Idag fyller sonen 9 år, tiden går så fort.  Har mycket att fixa med i dag, tårta och kakbak o jag vet inte allt

• Lugnistormen

Hej allihop!

Jag är en student på malmö högskola och jag har en fråga till er som gillar att vara social och träffa och lära känna nya människor. Jag läser till interaktionsdesigner och vi har nu ett grupparbete där vi ska redesigna en hemsida. Vi har gjort om familjelivs hemsida och nu behöver vi folk som tetar den och tycker till om den. Detta användartest är nu på torsdag, man kan komma när som helst under dagen? Någon som är intresserad att hjälpa oss? Hade varit jätte snällt :) Som sagt detta är bara ett skolprojekt så inget sägs eller visas utanför skolan.

Svar på tråden Vi från SKÅNE som vill träffa nya vänner