Tujan skrev 2011-06-22 12:17:49 följande:
Men vänta nu!!! Jag hoppar gärna in här om det är ok!?! Jag bor i Tomelilla (södra Skåne) och flyttade ner hit för drygt 11 år sedan från Hälsingland. Jag har en son på 4,5 år och är sambo. Jag håller på en hel del med hundar och framför allt träna/tävla i agility, så jag har mest hundfolk i min bekantskapskrets, så det hade varit kul å lära känna lite nya människor. Förutom hundar så gillar jag även att hålla på med hästar, har 3 st egna, men det blir inte så mkt ridning nu för tiden, min äldsta häst är 27 år och en Islandshäst och sen har jag 2 shettisar som går som sällskap åt islänningen. Jag har 4 blandrashundar och så har vi några katter. Då min son inte har någon att leka med som inte går på hans dagis, så hade det varit kul om nån med barn i hans ålder vill träffa oss (träffar NATURLIGTVIS gärna andra som inte har barn i hans ålder oxå!!!) ! Jag är arbetssökande, men har praktik på en liten ridskola.
Min son blev till genom Ivf efter 4 år kämpande och nu har vi bestämt oss för att göra ett syskonförsök, så om allt går som det ska så kommer det även att bli en till liten 2- bent varelse i den här familjen/flocken
. Hoppet är ju det enda som överger en...
Åh! Vi har också kämpat med ivf! I 7 år höll vi på men gav upp...då kom hon spontant...
Kul med så många djur! Jag älskar både katter, hundar och hästar!
Vi bor i skurup så det är ju inte så långt...