Madelen b skrev 2011-06-19 01:15:48 följande:
Swedenrock festival:D Så inte behöver du skämmas.......vi har åkt dit varje år för musik,öl och massa mys:D Gillar att det är lit ehögre ålder där och inte lika svinigt som många andra festivaler.
Nä inget allvarligt, dem var orolig att han ville komma ut för tidigt, men det lyckades stoppa det så ni sitter jag här o vill inget annat än att han ska komma ut:) Nu går man väl över tiden ist!
Ja men det böir ju så, plus att det blir ju dyrare o dyrare, så ibland får man prioritera om eller välja sina konserter med omsorg. Men då förstår jag att ni ser extra mycket fram meot metallica.
Får säga grattis i efter skott:D Fick ni tvillingar eller var det ert andra barn?
Haha visst har jag:D Aldrig tråkigt på jobbet hehe, trivdes skit bra, men är tyvär ingen blommstrande affärside i dagens sammhälle! Nä jag ska försöka lägga oron på hyllan ett tag, får ta det då det blir aktuellt helt enklet! Tur att karln är tät *höhö.....not*
Oki mysigt:) Jag längtar så efter min bebis! Vad har du annar sför intressen då? förutom musik:)
Aha, det känns sjävklart nu när du säger det
Vad skönt att bebisen bestämde sig för att stanna och jag förstår precis vad du menar när du säger att du mer än gärna vill att den lille ska komma ut nu. Att vara höggravid är mest bara jobbigt.
Vi har två pojkar, en som är 9 månader och en som är 4,5 så det var inte tvillingar men tack för gratulationer i efterskott
Kan tänka mig att de flesta numera handlar den typen av varor på internet, så det är nog svårt att få en sådan affärsidé att gå runt kan jag tänka mig. Vad jobbar din karl med då?
*Funderar på vad jag har för intressen*, hinner nästan inte med något annat än familjen sedan de barnen blev 2 till antalet men spenderar den egentid jag har framför datorn, eller försöker komma ut och röra på mig och njuta av naturen och så. Hade gärna haft någon väninna att umgås och prata med men känner ingen här nere då vi är nyinflyttade så det är lite trist. Just det, säljer rätt mycket på tradera också så det har blivit lite av en hobby skulle man kunna säga. Kan erkänna, även om jag skäms lite för det, att jag älskar att kolla dokusåpor också (gör det mest på nätet på kvällen när barnen lagt sig), läser även mycket, speciellt böcker som har med föräldraskap och barn att göra.
Du då?