Inlägg från: Anonym (ensam) |Visa alla inlägg
  • Anonym (ensam)

Vi från SKÅNE som vill träffa nya vänner

mymy skrev 2011-06-18 23:42:21 följande:
    Kul med denna tråd! Bor i NV Skåne.
    Åstorp. 38 år, 3 barn (-96, -00, -01) o en liten på G med BF 11/9. Sambo. Jobbar som sekreterare inom vården o trivs med det. :) inflyttad till Skåne -99 o har bott i Alingsåstrakten senast men även i Stockholmstrakten o uppe i norr.
    Lilla Åstorp det var inte längesedan man var där. Har nämligen själv bott en väldigt kort period där.
  • Anonym (ensam)

Hoppas att jag kan vara med iaf. Är nämligen så att jag inte bor i skåne mera men är där VÄLDIGT ofta. 
    Är då runt Hbg-området.
    Skulle vara roligt att lära känna nya vänner att umgås och kunna prata med. 
    Har aldrig haft många vänner och idag har vi knappt någon kontakt pga vi växt från varandra på olika sätt.  

• Anonym (ensam)
    With a devilish smile skrev 2011-06-19 14:38:20 följande:
    Hej ! Jag bor i Åstorp ( en bit utanför HBG ) & är 22 år , har två barn , en dotter som blir 3 i oktober & en son som blir 1 år den 4 juli. Känner inte så många häromkring & många vänner försvann när man skaffa barn så man saknar det sociala en hel del ;)
    I Åstorp är man ju en del:)
  • Anonym (ensam)
    With a devilish smile skrev 2011-06-19 19:22:10 följande:
    Jasså ? :)
    Har en del av min familj där, så det blir att vi är där rätt ofta. 
  • Anonym (ensam)
    Zazza skrev 2011-06-21 14:44:01 följande:
    Bor ej i skåne, har har bott i staffanstorp, malmö och i kävlinge.. hoppas på att inom en snar framtid att kunna flytta ner till staffanstorp.. Min man är därifrån.
    Jag hoppas med att kunna flytta tillbaka till skåne i framtiden. Själv bor jag i dk
  • Anonym (ensam)
    norgesessan skrev 2011-06-21 14:53:21 följande:
    Ensam, vart i Danmark bor du? Bor du nära Sverige?
    Jag bor nere på sydsjälland ca 11mil till malmö, men är väldigt ofta i sverige. Har nämligen min familj där. Så när jag är i sverige är det runt hbg-området. Så nu skulle jag vilja ha lite nya vänner som jag kan umgås med när jag är i sverige
  • Anonym (ensam)
    Sandras1987 skrev 2011-06-23 11:29:39 följande:
    Hittade hit genom en annan liknande tråd.

Finns det någon i Helsingborg med barn?
    Jag brukar att vara mycket runt hbg-området.
  • Anonym (ensam)
    Anonym (C) skrev 2011-06-23 18:27:38 följande:
    jag bor i hbg och har en son som är 5v.

hur gammal/gamla är ditt/dina barn?
    Min son är snart 11mån
  • Anonym (ensam)
    Anonym (C) skrev 2011-06-23 19:45:03 följande:
    Bor du också i Hbg? :)
    Jag bor inte i hbg, men är väldigt ofta i hbg pga att jag har familjen där. Men hoppas att flytta tillbaka i framtiden. 
  • Anonym (ensam)

Glad midsommar allihopa. Hoppas att ni får en bra dag. 

Svar på tråden Vi från SKÅNE som vill träffa nya vänner