Vi från SKÅNE som vill träffa nya vänner
Det finns en skånetråd med många medlemmar redan! "Tråden för alla i skåne som söker tjejkompisar"
Har även en tvillingtråd på Facebook som fungerar smidigare med planering av träffar med mer.
Det finns en skånetråd med många medlemmar redan! "Tråden för alla i skåne som söker tjejkompisar"
Har även en tvillingtråd på Facebook som fungerar smidigare med planering av träffar med mer.
TS, ok! Bor i Malmö förresten. Hade velat ha en kompis i Malmö så man inte behöver åka iväg för att träffas. Har en bra kompis men hon har flyttat till utanför Malmö.
Svårt att få bästisar som vuxen tycker jag! Har bott i Malmö i snart 9 år.
Och är född 80.
Angelina och sannah, var i Malmö bor ni? Jag bor i södra innerstan.
Jag är 31, 3 barn och Malmöbo
"Hörby", jag är också hemma hela sommaren, ena sonen behöver det. Blir skral ekonomi i sommar, men det går iallafall runt.
Hörby, vi stannar nog huvudsakligen i Malmö, åker runt på lekplatserna, går till stan med mer..Badar. Vi ska till Norge sen, och på Liseberg. Min syster kommer också en vecka innan vi åker till Norge.
Vad studerar du? Jag utbildar mig till förskollärare, har tre terminer kvar.
Hörby, man väljer program och åldersinriktning mfrån början, men till hösten ändras hela utbildningen, så alla går gemensamt först och väljer sen.
Jag går på Malmö Högskola.
vad skönt för dig med bara ett år kvar!
Er andra, är vi bara tre från Malmö i denna tråden? Fanns några fler i stora tråden, men det verkar inte som dom hittar hit eller ser frågorna i stora tråden, har ju blitt många sidor sen igår.
Mit radbyte försvann!
Jordgubb, var i Malmö bor du?
Angelina, Januari 2013 är jag klar!!
Södra Innerstan
Jordgubben, hur gammal är du? JAg är 31
Vilka här i Malmö/nära malmö är ca. 30-32 år?
Maddisen, hur långt är det? Har fortfarande inte koll på Skåne fast jag har bott här 9 år till hösten...
Ensam, vart i Danmark bor du? Bor du nära Sverige?
Jag är bortrest 2.7, 13.7 (och besök av min syster från 13 till 19) sen åker vi bort igen 19 till 24 (tror jag).
Det ska öppna ett lekland på Coop Forum vid stadion i Malmö, vet dock inte hur stort det blir. Det är i gamla byggavdelningen, den var stor.
Äldst sonen har semester från skolan, mellan och lillan slutar den 29. juni.