Anonym (C) skrev 2011-06-19 22:09:44 följande:
Oj då, tur att lyckades få honom att stanna inne lite till. Det hade ju antagligen blivit ännu fler dagar på sjukan annars. Förstår att det var drygt. Jag blev grymt uttråkad av att ligga på BB, underbart att få komma hem.
Samma här. Har alltid umgåtts med äldre så jag är van vid att alltid vara yngst. Fyller år sent på året så är oftast yngst bland min egen årsgrupp också. Men jag försöker tänka positivt, när de andra lider av att de fyller 40 är jag bara 39. Det kan jag tänka mig att det var. Ja det gjorde jag, tycker om att jobba med människor och har man bara rätt arbetskamrater så är det riktigt roligt. Dock finns det ingen riktig framtid förutom ont i kroppen, dåliga arbetstider och kass pension. Alla de som har jobbat inom branschen ett tag tycker att jag ska leta vidare. Men för nu är det bra, var timanställd och det fanns alltid mkt jobb.
Okej, men det är ju nära nog :)
Jag gillar att sjunga i bilen och i duschen så där kan det spelas/höras det mesta.
Vad spelar han? eller han sjunger? Det är ju stort att ha turnerat med Soilwork, de har man sett live x antal ggr. Vi är ganska sugna på att se Arch Enemy, de har bara en spelning i Sverige i år men lilleman kommer i första hand.
Haha jag kan förstå att han kände så i början. Jag tycker det ser så sött ut när killar kommer gåendes med en liten chihuahua ;) Nice, har du något speciellt tema? Ja, det är kanske tur det. Min sambo tycker att jag ska lära mig så att jag kan tatuera honom = desperat. Jag fick plocka ut de flesta av mina piercingar pga jobbet bla. töjning i örat som jag nu har börjat töja igen :D Tyvärr är det ju så.. men det blir mer och mer godkänt.
Åh, vad kul. Helt rätt kategori, det vi kollar mest här hemma och en del komedi också.
Vad gör du nu om dagarna då medan du väntar på att förlossningen ska starta?
ja verkligen....det possetiva är att jag hann "känna av" bb lite, så kommer kännas lit etryggare att ligga där sedan när de väl är dax att föda:)
Haha jo så är dte ju:P Får tänka possetiv, själv e man född 4e januari så jag blir älst först nästan jämt:D men inget som rör mig, min sambo ligger ju 10år före haha. Hörligt att du trivdes iaf, men som du säger.......det tär nog bra på kroppen plus att jobba komunalt brukar vara kasst betalt, så tråkigt att sådana "viktiga" tas för givet, samhället ska vara jävligt glada att det finns människor som faktist vill jobba med det, då det både är hårt, tungt och krävande jobb!
Jag sjunger oxå i bil o dusch, dock har jag märkt att hundarna ylar så jag tar det som ett dåligt tecken haha:D I bandet spelar han trummor, men är grymt musikalisk och klarar det flesta instrumenten och sjunger lite då han spelar in här hemma.....så orättvist, försökte lära mig spela gitarr men gav upp efter några låtar haha! Ahh ja så är det ju, den senast ekonserten vi var på måst evarit nästan ett år sedan och det var dream theatre tror jag om jag inte minns fel ( och så har vi varit på festivaler så klart, men man får ju inte njuta av banden på samma sätt då som när dte håller egna konserter! Men som du säger, lillen kommer först och har man tur så kan man lyckas pricka in en spelning och barnledigt samma dag:)
Jag har en del "dumma" tattoos som jaggjorde i mina yngre dagar;P Så dessa skall göra om eller tatueras över:D men det senaste jaggjort som jag är nöjd med är i newshool/oldshool massa färger och possetiva motiv:) har en stor på bröstet som jag ska bygga fördigt nästs gång!
Jo tur är väl det, tycker det är förjävligt att man ska behöva ta ut dem bar aför någon "fördommar! och inte att det handlar om hygien!
Jag är mest hemma, försöker roa mig själv:P. Har dock en jävla massa foglossningar så ser du en tjockis på stan med tattos som går saktare än pensionärerna är det jag haha:D
Sj då?
(ursäkta om jag stavar dåligt nu är skit trött o kollar film samtiidgt) :)