jankie skrev 2011-06-20 09:23:47 följande:
oooh grattis grattis. Härligt att ha nåt spännande att vänta på :)
Jo flyttade ju hit som arbetslös, så fixa jobb och sånt var prio ett. SEn blev jag med barn och mammaledig.
Ytliga vänner har man fått,men börjar bli så trött på att inte ha några riktiga här nere.
Vad jobbar du med? intressen?
Själv jobbar jag som pers.ass.
Hinner inte med så många intressen,mer än att träna på jobbet och jogga på kvällarna när dottern lagt sig.
Men mycket data tid hinner jag allt få ;) Bor ute på landet med stor trädgård, så att fixa med den tar sin tid. Hur kul som helst nu när det är sommar.
Får mycket hjälp av dottern, men tyvärr har hon inte lärt sig vad som är ogräs o inte. Hon tar allt :)
Renoverar gör vi med, så det är vad mannen gör för mesta delen.
Har ni några planer för sommaren?
Vi ska åka till min mamma i Östergötland och fira med mina syskon. Mamma är då själv inte hemma :(
Sen ska jag o snuttan stanna kvar där i två veckor. Har lovat mamma o hjälpa henne med att rensa garaget från pappas alla verktyg o sälja det som säljas kan.
Tackar så mkt =)
Jag jobbar på en daglig verksamhet för lite mer utåtagerande autister, trivs jätte bra =) älskar att jobba med människor.
Jag gillar att träna men har inte blivit så mkt sen jag blivit gravid pgr utav illamående och trötthet. Men ska snart dra mej i kragen och ta mej dit. Har bara blivit promenader just nu.
Jag gillar att läsa och tycker det e mysigt att fika med vänner. Men blir inte så mkt fika med vänner just nu eftersom jag inte har ngn här uppe. Åker ner på helgerna ibland till lund och hälsar på familj och träffar ibland gamla vänner.
Vi bor i lgh så har tyvärr ingen trädgård att pyssla i men efter sommaren så verkar det som om vi fått en lgh som man har en gemensam trädgård med så då hoppas jag på kunna få en egen lite hörna att pyssla i.
Jag har även två katter som jag har inomhus som jag brukar pyssla med lite(nej e inte en galen kattkvinna haha)
I sommar har vi inte planerat ngt mer än att vi ska iväg en vecka till kroatien med min pappa.
har ni några husdjur? vad gillar du att göra som du inte har tid till nu?