Amning är inte alltid bäst! Läs, fy tusan säger jag bara....
http://www.aftonbladet.se/kropphalsa/article12807647.abSå fruktansvärt tragiskt!!!!
hat läst bara ts.
idiotisk artikel! det är inte amningsfel. föräldrar är sjuka i huvud. deras principer var viktigaste än deras barn.
om flickad vägde 5,7 kg vid 11 mån hur mycket vägde hon vid 9 mån kontroll då? sa läkaren ingenting om hennes lågvikt?
Jag blir så trött på allt tjat om att börstmjölk är det bästa! Det må vara så.......Men trots att jag bara kunde ge min dotter bröstmjölk i 2 månader och därefter mjölkersättning så blev hon aldrig sjuk förens hon var omkring året.
Även fast vi var mycket på öppna förskolan och annat där det är lätt att komma i kontakt med bakterier och virus.
Än idag blir hon nästan aldrig sjuk!
Jag känner däremot många som ammat sina barn länge och deras bebisar blev/blir sjuka titt som tätt och ordentligt dessutom.
De måste ju varit förståndhandikappade.
Stackars flicka
Ärligt talat nu. Hur mkt näring kan det finnas i den kvinnans bröstmjölk? Blir så arg, sånna människor borde inte ens få ha barn. Att det inte ringer någon som helst klocka när ens 1åring väger 5 kilo!! 5 KILO!? Har för f*n sett nyfödda som väger mer! För övrigt så anser jag amning är alltid bäst och veganism är fel. Allsidig kost ska det vara!