• moimama

Vi singelkvinnor som ska vill bli gravida genom insemination!

Jag har bestämt mig!

Jag tänker inte vänta på Mister Right längre, jag tänker bli gravid på egen hand med hjälp av insemination i Danmark. Jag har efter att ha tittat länge på olika kliniker valt Storkkliniken i Danmark och det känns jättebra. Beslutet att äntligen göra det jag vill känns till hundra procent rätt och det känns jättespännande.
    Är du i samma situation..? Det vore roligt att följas åt, stötta, hurra på, peppa och dela erfarenheter på vägen.

Nästa vecka har jag mitt journalsamtal, därmed börjar resan.

Hjärta

• Svar på tråden Vi singelkvinnor som ska vill bli gravida genom insemination!
  • längtanärstor01
    grodansmamma skrev 2015-02-25 10:41:47 följande:

OMG! Jag är gravid!

Nu var det verkligen din tur, stort GRATTIS och all lycka till!
    Är verkligen glad för din skull, bra kämpat! .-)

• grodansmamma
    längtanärstor01 skrev 2015-02-25 12:08:27 följande:

Nu var det verkligen din tur, stort GRATTIS och all lycka till!

Är verkligen glad för din skull, bra kämpat! .-)

Tack snälla! :) ja 6:e försöket gillt blev det! Hoppas det lilla fröet stannar där inne och att allt går bra nu bara :) är Visst i vecka 5 :)
  • Biet

OMG! Jag är gravid!

Grattis och fortsatt lycka till.
  • sillencillasill
    grodansmamma skrev 2015-02-25 12:34:08 följande:
    Tack snälla! :) ja 6:e försöket gillt blev det! Hoppas det lilla fröet stannar där inne och att allt går bra nu bara :) är Visst i vecka 5 :)
    Nej men HALLELUJA!!! Och Grattis!!! 
  • längtanärstor01
    grodansmamma skrev 2015-02-25 12:34:08 följande:
    Ja och 5:e blev det för mig, gäller att inte tappa hoppet. Jag tror det kommer gå bra -man får tänka att det gör de. Tiden kommer gå fort. När jag var i 5:e veckan tänkte jag att tiden skulle gå super långsamt men det har gått fort, nu sitter jag här och är i vecka 23! Galet men fantastiskt! Stort grattis igen och all lycka till dig (er)!
  • grodansmamma
    längtanärstor01 skrev 2015-02-25 17:43:50 följande:

Ja och 5:e blev det för mig, gäller att inte tappa hoppet. Jag tror det kommer gå bra -man får tänka att det gör de. Tiden kommer gå fort. När jag var i 5:e veckan tänkte jag att tiden skulle gå super långsamt men det har gått fort, nu sitter jag här och är i vecka 23! Galet men fantastiskt! Stort grattis igen och all lycka till dig (er)!

Hoppas det kommer gå bra för mig med :)
  • Trisse76

OMG! Jag är gravid!

Åh! Grattis!!! Så glad för din skull Skrattande. Vad roligt!
  • grodansmamma
    Trisse76 skrev 2015-02-25 19:51:28 följande:

Åh! Grattis!!! Så glad för din skull . Vad roligt!

Tack snälla! :)
Svar på tråden Vi singelkvinnor som ska vill bli gravida genom insemination!