• strössel

Vi som blivit gravida via IVF Bf Oktober 2011 !

Här tänkte jag att vi som precis  har fått plus med hjälp av IVF kan prata.

Bf Oktober 2011

Här kan vi prata om allt som handlar om våra graviditeter.

Hjärta Välkomna hit Hjärta

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-02-17 11:03
    Länk till våran BF lista:
    www.familjeliv.se/Forum-7-139/m57380282.html
  • Svar på tråden Vi som blivit gravida via IVF Bf Oktober 2011 !
  • strössel

Beso: Här berättar dom inte vad det är för kön så jag får snällt vänta till förlossningen Skrattande men tänk vad spännade precis när den kommer ut och få höra det är en . . . . . Flört och sen ringa alla och berätta vad man fick.

När har ni andra fått RUL tid ? Jag fick i v 19 (18+6) den 26 maj tycker det var väldigt sent, hur ska man kunna vänta så länge innan man får se den lilla igen.

• Shibby 78
    strössel skrev 2011-04-17 10:57:05 följande:
    Beso: Här berättar dom inte vad det är för kön så jag får snällt vänta till förlossningen Skrattande men tänk vad spännade precis när den kommer ut och få höra det är en . . . . . Flört och sen ringa alla och berätta vad man fick.

När har ni andra fått RUL tid ? Jag fick i v 19 (18+6) den 26 maj tycker det var väldigt sent, hur ska man kunna vänta så länge innan man får se den lilla igen.
    Jag kommer vara 19+5 på vårt RUL, det känns jättesent.
    Med sonen gjorde vi RUL på 18+6, precis som ni.
    X vänster äl 2007, X höger äl 2010 ~ nikitasplace.wordpress.com/ ~ IVF1: Loppan, BF 6/10 -11
  • Shibby 78
    majsanna skrev 2011-04-17 09:08:10 följande:
    Flicknamn tycker jag är lättare att hitta såna som jag skulle kunna tänka mig: Hedvig, Siri, Iris bland annat. Pojknamn är väl en klassiker som Erik tänkbart.
    Jag har en längre lista på såna namn jag INTE kan tänka mig  
    Erik är fint! Det är ett släktnamn hos oss så Isac heter det i andranamn
    X vänster äl 2007, X höger äl 2010 ~ nikitasplace.wordpress.com/ ~ IVF1: Loppan, BF 6/10 -11
  • strössel

Ni som passerat v 14 eller är i v 14 var ni väldigt trötta den veckan ? Jag är jättetrött trots att jag sover på nätterna mår illa till och från men det är bättre.

När jag var på inskrivning som tog bm prover och så skulle jag får ett brev om jag behövde ta extra järntabletter fick inget brev så jag förmodar att det såg bra ut att jag inte behövde tillföra mer järn. Är det farligt att äta järntabletter fast man inte behöver ? tänkte att det var kanske därför man är trött.

• majsanna
    Shibby 78 skrev 2011-04-17 11:21:09 följande:
    Erik är fint! Det är ett släktnamn hos oss så Isac heter det i andranamn
    Erik är släktnamn hos oss också faktiskt.

När jag ska på RUL den 12 maj är jag i vecka 18+6. 
  • strössel

Jag får vänta i hela 5 veckor till RUL kommer hinna oroa mig hundra gånger på dom veckorna att nåt har gått snett ! Jag hoppas jag kan få en lite större mage snart så man ser att det går åt rätt håll Skrattande

• Shibby 78
    strössel skrev 2011-04-18 11:21:15 följande:
    Jag får vänta i hela 5 veckor till RUL kommer hinna oroa mig hundra gånger på dom veckorna att nåt har gått snett ! Jag hoppas jag kan få en lite större mage snart så man ser att det går åt rätt håll Skrattande
    Vi har exakt 5 veckor kvar oxå, måndag den 16 maj ska vi gå Vilken dag har ni fått?
  • Shibby 78
    Shibby 78 skrev 2011-04-18 11:48:48 följande:
    Vi har exakt 5 veckor kvar oxå, måndag den 16 maj ska vi gå Vilken dag har ni fått?
    Nej, skrev fel, 4 veckor var det ju
Svar på tråden Vi som blivit gravida via IVF Bf Oktober 2011 !