• strössel

Vi som blivit gravida via IVF Bf Oktober 2011 !

Här tänkte jag att vi som precis  har fått plus med hjälp av IVF kan prata.

Bf Oktober 2011

Här kan vi prata om allt som handlar om våra graviditeter.

Hjärta Välkomna hit Hjärta

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-02-17 11:03
    Länk till våran BF lista:
    www.familjeliv.se/Forum-7-139/m57380282.html
  • Svar på tråden Vi som blivit gravida via IVF Bf Oktober 2011 !
  • Toppenloppan

Jag behöver köpa fler byxor, har ett par jeans från HM och ett par grå chinos typ....Jag brukar i vanliga fall köpa ganska dyra kläder så för mig är detta rena "kapet"! Mina senaste "vanliga" jeans kostade 1500:- så 399:- känns helt ok! Sen kommer man ju inte använda dessa kläder lika länge så klart!

Värmen kräver svalare byxor, hoppas hitta några idag! Överdelar kan jag använda mycket av mina vanliga än så länge, TACK för det nuvarande modet! det vara svårare när jag fortfarande försökte dölja magen men nu går det bra!

GLAD PÅSK allhop!

Kramar

2011 ska bli ett bättre år!
  • strössel
    Toppenloppan skrev 2011-04-22 11:02:35 följande:
    Jag behöver köpa fler byxor, har ett par jeans från HM och ett par grå chinos typ....Jag brukar i vanliga fall köpa ganska dyra kläder så för mig är detta rena "kapet"! Mina senaste "vanliga" jeans kostade 1500:- så 399:- känns helt ok! Sen kommer man ju inte använda dessa kläder lika länge så klart!

Värmen kräver svalare byxor, hoppas hitta några idag! Överdelar kan jag använda mycket av mina vanliga än så länge, TACK för det nuvarande modet! det vara svårare när jag fortfarande försökte dölja magen men nu går det bra!

GLAD PÅSK allhop!

Kramar
    Jag köpte tunnare byxor i går 3/4 byxor på HM , så kika där om du har vägarna förbi. Fanns både vita, svarta, beige och gröna och dom kostade 249 kr tror jag.
  • Toppenloppan

TACK för tipset Strössel
    Köpte ett par beige 3/4 igår, svårt med storleken bara..... de jeans och byxor jag redan köpt satt perfekt i affären men har sedan töjt sog kring rumpa och lår så jag får "häng" i rumpan....Köpte dessa nya liiiite små, hoppas det inte var dumt!

• strössel
    Toppenloppan skrev 2011-04-23 10:36:11 följande:
    TACK för tipset Strössel
    Köpte ett par beige 3/4 igår, svårt med storleken bara..... de jeans och byxor jag redan köpt satt perfekt i affären men har sedan töjt sog kring rumpa och lår så jag får "häng" i rumpan....Köpte dessa nya liiiite små, hoppas det inte var dumt!
    Det gör nog inget att dom är lite mindre för om dom andra har töjt sig så gör nog dom här byxorna oxå det och då blir dom säkert perfekt Skrattande 

Har kommit på mig själv flera gånger att jag står och håller handen på magen, utan att jag tänker på det Flört 
  • strössel

Hur mår ni tjejer ? Njuter ni av det fina vädret ?

För några veckor sen fick jag lite småfinnar och nu är jag flamröd i ansiktet med små finnar i pannan och på ena kinden tycker det är jättejobbigt. Och jag har börjat kräkas igen och är supertrött börjar kännas som v 6-12 igen. Ska till bm nästa vecka och lyssna på hjärtljud ska fråga henne om hon har några tips till ansiktet jag skäms vet att man inte borde det men gör det ändå. Känns som folk bara glor på en.

• Toppenloppan

Låter jobbigt!!!
    Jag har fått massa finnar på bröstet, men det är ju lättare att dölja! Hoppas du snart mår bättre!

• Shibby 78

Ikväll har bebis levt rövare i magen! Så mysigt! Till och med mannen fick känna av rörelser.  Nu börjar den bästa biten av graviditeten efter allt jobbigt, det är ju lätt värt all foglossning i världen. Lycka! Hjärta

X vänster äl 2007, X höger äl 2010 ~ nikitasplace.wordpress.com/ ~ IVF1: Loppan, BF 6/10 -11
  • majsanna
    Shibby 78 skrev 2011-04-26 22:04:57 följande:
    Ikväll har bebis levt rövare i magen! Så mysigt! Till och med mannen fick känna av rörelser.  Nu börjar den bästa biten av graviditeten efter allt jobbigt, det är ju lätt värt all foglossning i världen. Lycka! Hjärta
    vad härligt! Och vad avundssjuk jag blir Vi har ju samma BF och jag har inte känt något. I och för sig är ju detta mitt första barn så jag vet ju inte riktigt vad jag ska känna.
  • DreamBear

Jag har BF den 11 oktober, och jag har inte känt av bebisen. Men det är mitt första, och som jag förstått det så dröjer det lite längre då. Men jösses vad jag vill känna något. Bara ett litet livstecken.

Svar på tråden Vi som blivit gravida via IVF Bf Oktober 2011 !