• strössel

Vi som blivit gravida via IVF Bf Oktober 2011 !

Här tänkte jag att vi som precis  har fått plus med hjälp av IVF kan prata.

Bf Oktober 2011

Här kan vi prata om allt som handlar om våra graviditeter.

Hjärta Välkomna hit Hjärta

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-02-17 11:03
    Länk till våran BF lista:
    www.familjeliv.se/Forum-7-139/m57380282.html
  • Svar på tråden Vi som blivit gravida via IVF Bf Oktober 2011 !
  • besony

Maria liam: Grattis! :) Vad härligt!

Här är jag i v 25 nu, och inte börjat handla eller nåt till bebisen än! Men äntligen fixat en kombibil! Ska bli skönt att bli av med min lilla minibil. Och kan börja kolla på barnvagnar osv nu när jag vet exakt utrymmet på nya bilen. :) Dags att börja handla lite smått, tiden går så fort! 
    Dessutom är jag färdig med min yrkesutbildning, så nu är det bara att leta jobb också. Få se om jag får nåt innan bebisen kommer. :)

♥ ♂ 111101 ♥
  • besony
    DreamBear skrev 2014-03-13 09:05:56 följande:
    Besony: Vad har du utbildat dig till?
    Lokalvårdare. Det var en arbetsmarknadsutbildning, men jag tycker det var bra och ger större chanser till jobb. Flera företag önskar utbildade lokalvårdare så det blir rätt gjort på städningen.
    ♥ ♂ 111101 ♥
  • maria liam

Min lilla flicka Flört

Liam 2011 & Nova 2014
  • Shibby 78

Hej på er!

Kul att se att det har tillkommit fler underverk i tråden. Här blir det inte fler då vi bestämt oss för att nöja oss med våra två hjärtan. Alice, vår lilla Carlanderskatjej är nu snart 3 år. Tiden går fort när man har roligt. Jag har inte varit aktiv på länge men ville ändå kika in och se. Hoppas allt är bra med er goa tjejer och tack för stödet jag fick av er när det behövdes.

Ville bara lämna ett avtryck som hejdå och som sagt, TACK för allt!

Lycka till!!

X vänster äl 2007, X höger äl 2010 ~ IVF1: Loppan, BF 6/10 -11 ~
  • maria liam

Shibby: Vilka fina barn du har, jättesöta kram

• besony

Är i vecka 38 nu och vi väntar bara på förlossningen. Alla förberedelser är klara typ. Hoppas på att det händer inom någon vecka. Vill inte gå över så länge som det var med Tony. :)

• besony

Denna gång behövde jag bara gå över fyra dagar. Värkarna startade av sig själv och vi hann vara på förlossningen i 5 timmar innan lillebror tittade ut! :)
    Han var 51 cm och 3580 g. Lagom och så fin! 
    Han heter Sam. Enda namnet vi hade på listan och som vi fastnade för tidigt. :)

Tony är stolt, och är alltid glad när lillebror vaknat så man kan titta på varann osv. :)

• maria liam

Besony: Stort Grattis till lilla pojken !

• DreamBear

Hur är det med alla?

Finns ni kvar på fl?

Här är det bra. Men vab. Och funderingar på en trea

• maria liam

Dreambear: Jag är kvar på fl :) inte jätteaktiv men kikar in då och då. Min lilla Nova fyller 1 år om en månad Liam är 3 år ca 4 månader. Jag är mammaledig fortfarande, ska vara hemma till sep.

Vad roligt att ni funderar på en trea, det gör vi med :) Vi ska försöka själva igen, då Nova blev till på vanligt sätt. Vi kommer inte göra fler ivf, trots att vi har i frysen.

• DreamBear
    maria liam skrev 2015-02-11 14:37:02 följande:

Dreambear: Jag är kvar på fl :) inte jätteaktiv men kikar in då och då. Min lilla Nova fyller 1 år om en månad Liam är 3 år ca 4 månader. Jag är mammaledig fortfarande, ska vara hemma till sep.

Vad roligt att ni funderar på en trea, det gör vi med :) Vi ska försöka själva igen, då Nova blev till på vanligt sätt. Vi kommer inte göra fler ivf, trots att vi har i frysen.

Vi har åldern emot oss (närmar mig 40 nu) men vi tänkte försöka iaf. Inget ivf utan på egen hand. Vår andra tös kom ju till spontant så chansen finns ju.

Vår äldsta är nu 3 år och 4 månader. Yngsta är 1 1/2 år.

Känner en trygghet i att ha dessa två mirakel och blir det ingen trea så kommer det inte att bli någon sorg. Vilket känns skönt! Jag misstänker tyvärr att jag är på väg in i klimakteriet pga strulande mens.
  • maria liam

Dreambear: Så känner jag med blir det inga fler, är jag otroligt tacksam att jag har fått två underbara barn. Men samtidigt så längtar man ihjäl sig efter ett barn till, håller tummarna för oss båda kram.

Svar på tråden Vi som blivit gravida via IVF Bf Oktober 2011 !