• strössel

Vi som blivit gravida via IVF Bf Oktober 2011 !

Här tänkte jag att vi som precis  har fått plus med hjälp av IVF kan prata.

Bf Oktober 2011

Här kan vi prata om allt som handlar om våra graviditeter.

Hjärta Välkomna hit Hjärta

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-02-17 11:03
    Länk till våran BF lista:
    www.familjeliv.se/Forum-7-139/m57380282.html
  • Svar på tråden Vi som blivit gravida via IVF Bf Oktober 2011 !
  • Toppenloppan

Har inte testat men tycker den ser stabil ut! Vill gärna ha en 3-hjulig men annars hade Kronan varit ett alternativ!

2011 ska bli ett bättre år!
  • majsanna
    strössel skrev 2011-04-28 20:00:13 följande:
    Nån av er som har provkört Kronans barnvagn ? I min tidning jag köpte var den bäst av 10 barnvagnar som dom hade testat.
    Har inte provkört den, men är väldigt intresserad av den. Tyvärr kan man ju bara provköra den i deras visningsbutik i STockholm. Vi har planerat att vi ska ta en sväng dit. Vi har ju inte jättelångt (bor i Norrköping).
    I och för sig har vi inte varit och tittat på några andra vagnar än heller på typ babyproffsen, men jag tycker kronan ser väldigt trevlig ut och vi kommer använda den mycket på landet med grusvägar och kuperad terräng och då kan vi inte ha en med små hjul.

Har sett trådar här på FL där man träffar någon som har en sådan vagn och får klämma och känna lite. 
  • strössel

Majsanna:

Tråkigt att man bara kan få se den i Stockholm jag har över 40 mil till stockholm, jag känner att jag vågar inte köpa en vagn över nätet man aldrig har sett i verkligheten eller provkört.

Ska se om jag hittar den tråden tack för tipset !

• strössel

Shibby: Vet du nån barnvagnsaffär i Göteborg som säljer Emmaljunga ? Vi ska åka upp om en vecka tänkte om det fanns nån så man kunde kolla vidare på vagnar.

• Shibby 78

Strössel: Åker ni ut till backaplan så finns både babyproffsen, barnens hus (fd nids 4 kids) och Happyland Där finns dom flesta sorter att klämma på.

X vänster äl 2007, X höger äl 2010 ~ nikitasplace.wordpress.com/ ~ IVF1: Loppan, BF 6/10 -11
  • strössel
    Shibby 78 skrev 2011-04-29 08:28:55 följande:
    Strössel: Åker ni ut till backaplan så finns både babyproffsen, barnens hus (fd nids 4 kids) och Happyland Där finns dom flesta sorter att klämma på.
    Tack, ligger det i det området som Chilli ligger inredningsbutiken ?
Svar på tråden Vi som blivit gravida via IVF Bf Oktober 2011 !