Spännande!
Jag mår fortfarande bra, men känner mig mer tyngre nu och orkar inte lika mycket. Sover dock bra, fast jag vaknar kanske 2-3 ggr bara för att gå på toa eller vända mig i sängen. Som ni gör. 
Senaste grejen är att jag stör mig på att det ilar mellan benen, speciellt i muskeln kring urinröret. Obehagligt som tusan! Får det bara när jag är uppe och går.... Inte annars. Undrar vad det kan vara? Hmm..
Är också ganska hungrig ofta, men kan inte äta mycket. Magen känns sprickfärdig då!
Bebben ligger med huvudet neråt, det har det varit länge. Hoppas att den stannar så tills det är dags. 
BB-väskan är under pågående packning, är inte helt och hållet klar med den, och den väskan ligger i badrummet nu. Den behöver egentligen bara packas med det sista som finns i badrummet, därav placeringen!
Sambons projekt med skötbordet och den är också snart klar Skönt!. Ska bara skruva fast några delar och sedan låta det målas. Det blir verkligen en rejäl skötbord över badkaret. Den är nästan som en vanlig träbord, med träbrädor för olika fack och skötbädden ligger i mitten på bordet.... Och så en stor hylla precis under för mer förvaring.
Den har vi planer på att använda i förrådet till alla byggverktyg och annat, när vi inte längre har blöjbarn. Bara ändra och ta bort brädorna så det blir ett vanligt bord igen med hylla under. Så har vi tänkt. Praktiskt och användbart. 
Annars så fattar jag fortfarande inte riktigt att just vi ska ha en bebis här hemma hos oss snart! Som vi har längtat, men ändå ofattbart.... Jag - en mamma!? Liksom, va..